פייק ניוז

התקשורת בסוריה "מדווחת": "הרוגים בישראל, אנשים בורחים מהמדינה"

התקשורת הסורית מתמודדת עם התקיפות הישראליות בסוריה בדרך לא מקורית במיוחד. על פי הדיווחים הסורים "ישראל הוכתה" וכי ישראלים מנסים להימלט מישראל (העולם הערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
התקיפה הישראלית על משגר הטילים (צילום: דובר צה"ל)

המלחמה על דעת הקהל: בזמן שישראל השמידה בסיעתא דשמיא את רוב אתרי איראן בסוריה, בתקשורת הסורית, בפרט זו המזוהה עם המשטר וארגון הטרור חיזבאללה, מנסים לשדר "פייק ניוז" על הרוגים בשטח ישראל וזה בכדי לנסות ולטשטש את ההישג הישראלי.

ברשת אל-מנאר המזוהה עם חיזבאללה "דיווחו", כי "בתקיפה הסורית אמש בישראל נהרגו מספר אנשים שישראל לא מדווחת עליהם".

אחד "הפרשנים" שישב באולפן הוסיף: "מה שקרה הוא מלחמה מצומצמת בבחינת שיעור שעברו בכירי הישות הציונית - שהם לא יכולים להציג את עצמם שוב כ'סופרמן'". פרשן אחר אמר: "האויב הבין ששמי סוריה לא יהיו מגרש משחקים עבורו. הוא לא יוכל לשוב ולנוע בהם כפי שהיה בעבר".

על הירי מסוריה לישראל נאמר בערוץ: "תגובת הטילים הוכיחה שיש תמורות אסטרטגיות והראתה שיש התאוששות ושמירה על היכולת הצבאית הסורית. יש כוח הרתעה שהפתיע את האויב".

באתר ynet דווח, כי שדרני הטלוויזיה בסוריה דיווחו לעם הסורי, כי "האויב הציוני לא יעמוד בעוד מכה עוצמתית כמו זו שהונחתה עליו אמש. המטוסים בנמל התעופה בן גוריון לא עומדים בעומס שנוצר בגלל אנשים שמבקשים לברוח מישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר