נתניהו בשיאו

סקר מעריב: הליכוד - 36, לפיד - 17, ש"ס - 4

סקר חדש שפורסם הבוקר בעיתון 'מעריב-סופהשבוע' מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שכוחו של ראש הממשלה מזנק ל-36 מנדטים, לפיד נחלש, ש"ס על הגבול (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ובנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

סקר שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון 'מעריב - סופהשבוע' ונערך על ידי מכון 'פאלנס פוליטיקס' מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הראי שכוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מזנק ל-36 מנדטים, וזה כשברקע המצב הביטחוני בצפון הארץ, מצב המיטיב עם כוחו הפוליטי של רוה"מ.

תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי לא מצליחה להתרומם בסקרים וממשיכה להתייצב סביב אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים בלבד. 'יהדות התורה' מתחזקת וזוכה בשבעה מנדטים.

'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד נחלשת לעומת הסקרים הקודמים וזוכה ל-17 מנדטים בלבד. 'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי ממשיכה להתרסק ל-10 מנדטים בלבד. המפלגה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת מעט, אך נחלשת לעומת הסקרים האחרונים, וזוכה ל-9 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-7 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות שר הביטחון אביגדור ליברמן והמפלגה החדשה של אורלי לוי אבוקסיס עם 6 מנדטים כל אחת. כך גם מר"צ עם 6 מנדטים. כאמור, סוגרת את הרשימה תנועת ש"ס עם ארבעה מנדטים.

בסקר בדקו מצב בו הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יעמוד בראשות 'המחנה הציוני'. על פי הסקר, הרי שהמפלגה תזכה ב-17 מנדטים, הליכוד ייחלש במנדט ל-35 מנדטים, יאיר לפיד נחלש ל-14 ואורלי לוי אבוקסיס על הגבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר