מאבד תמיכה?

ליאון: "נהנה מתמיכת דרעי"; דובר דרעי: "הוא טרם החליט"

משה ליאון שחפץ להיות מועמד לראשות העיר ירושלים הצהיר בראיון כי הוא זוכה לתמיכתם של דרעי וליברמן אך מתברר כי לפי דוברו של שר הפנים, דרעי עוד לא החליט כלל (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: שלומי כהן)

הניסיון לקבל את תמיכת החרדים התעצמה בשבוע האחרון, כל אחד מן המועמדים לראשות העיר ירושלים פועל לגייס לפחות תמיכה חלקית מראשי המפלגות החרדיות. אלא שהבוקר נראה כי שאלת התמיכה של יו"ר ש"ס אריה דרעי יוצרת עניין רב ומעלה תהיה האם אכן המועמד משה ליאון קיבל את תמיכתו.

בראיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום' אמר ליאון: "נכון שאני אולי נהנה מתמיכת ליברמן ודרעי, אבל הראשונים שקראו לי להתמודד היו דווקא גפני ופרוש. שרים רבים בליכוד תומכים בי. לא קיבלתי עדיין שום הבטחה מהחרדים, הם מחליטים מאוחר מאוד".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הגיב דוברו של דרעי ברק סרי, כי "השר אריה דרעי טרם החליט במי לתמוך לראשות העיר ירושלים".

במהלך הראיון הוסיף ליאון: "מבטיח שוב שגם אם אפסיד אני יישאר במועצה, אבל מאמין שננצח. אני לא פורש בשום מצב גם אם אלקין יתמודד וגם אם יוסי דייטש יתמודד. בסקרים שבידי אני מוביל על כל מועמד אחר".

עוד אמר: "יש סיכוי גדול שרה"מ יתמוך בי. הייתי מנכ"ל שלו והוא מכיר את כישוריי. אני חלק מ'הליכוד' מ- 92. אני לא מתווך בנושא חוק הגיוס ואין שום דיל עם החרדים על זה, זה קשקוש מוחלט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר