קרב בחדרה

חבר הקואליציה מתסיס: 'נפתח הכל בשבת'; נורדמן: "לא ניגרר למלחמת דת"

לקראת הבחירות פועל חבר מועצת העיר חדרה, שי ברכה, להלהיט את הרוחות עם מלחמת דת ומצהיר כי יפעל לפתוח עסקים בשבת. בנצי נורדמן ל'כיכר': "לא ניתן לו" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חדרה (צילום: Roy Alima/Flash90)

פחות מחצי שנה לבחירות המקומיות בחדרה וגורמים פוליטיים בעיר פועלים להתסיס את האווירה ולגרור את מערכת הבחירות למאבק דתי.

חבר מועצת העיר שי ברכה (יש עתיד), המשמש כמספר 2 של ראש העיר צביקה גנדלמן, יצא בסוף השבוע בהצהרה לוחמנית לפיה יפעל לפתוח את כל בתי העסק בשבת בעיר חדרה. ברכה הוסיף כי יפעל תחילה לשנות את צביון מועצת העיר לרוב חילוני מה שיאפשר לו לשנות את חוק העזר העירוני לפתיחת עסקים בשבת.

"חדרה פתוחה גם בשבת! גם אנחנו רוצים ליהנות, לחוות ולקנות בסופי שבוע, בשבת", כתב ברכה, "אני יוצא בהצהרה רשמית שאחרי הבחירות שיתקיימו ב 30/10/2018, אני הולך להעביר הצעה לשינוי חוק העזר העירוני לפתיחת עסקי מסחר בסופי שבוע. עסקי מסחר: חנויות ביגוד ואופנה, חשמל ואלקטרוניקה, בקיצור הכל".

ברכה הוסיף כי "השינוי לחוק העזר מנוסח בימים אלה ויוגש למועצה מיד אחרי הבחירות". לדבריו, "נכון להיום אין לנו רוב במועצת העיר. צאו להצביע ביום הכי מכריע. ותגרמו לכך שיהיה לנו רוב חילוני במועצה".

חבר מועצת העיר בנצי נורדמן הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' ואמר כי "יש גבול שאותו לא עוברים ששי ברכה עבר מזמן. לא ניתן לו לפלג ולפגוע במרקם העדין בין האוכלוסיות ולגרור את העיר למערכת בחירות המבוססת על מלחמת דת".

נורדמן הוסיף כי כבר בסוף השבוע פנה לראש העיר צביקה גנדלמן מסיעתו של שי ברכה על מנת שיפעל להרגיע את הרוחות.

יו"ר ש"ס בחדרה, סגן רה"ע בועז ביטון, הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "לאט לאט ובאופן עקבי ומכוון, שי ברכה בונה את עצמו, כפוליטיקאי שנבנה על הסתה, שנאה ופילוג. בתקופה האחרונה, מצטייר ברכה, כפוליטיקאי קטן עם זעם גדול, הנותן דרור למחשבותיו ותחושותיו, ללא איפוק וללא אחריות ציבורית".

לדבריו, "חבל שברכה עושה דמוגוגיה זולה על גבם של קהל מצביעיו, שכן סיכויה של הצעת חוק זו לעבור שואפת לאפס, גם בשל זאת שאנו נלחם על העניין כל עוד נפשנו באפינו וגם בשל זאת שמשיחות שאני מקיים עם ראש העיר בימים אלה, הוא לא ייתן ידו לקדם לאחר הבחירות הצעת חוק ברוח זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר