בצל המתיחות

נסראללה מאיים: "העורף בישראל לא מוכן"

מזכ"ל ארגון הטרור השיעי, חיזבאללה, התייחס לתקיפה הישראלית בסוריה וטען כי הייתה אף גדולה יותר ממה שישראל אמרה. לדבריו, טילים הגיעו לצפת ולטבריה (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מזכ"ל חיזבאללה אמר הערב (שני') בהתייחסו לתקיפה הישראלית הנרחבת בסוריה, כי "ישראל טוענת ששוגרו 20 טילים אשר רובם יורטו. האמת היא ששוגרו 55 טילים, חלקם טילים 'כבדים'". לדבריו, "העורף בישראל אינו מוכן למלחמה; לא מבחינת מקלטים, תשתיות או מורל. זאת 'פאדיחה' ישראלית מוכרת". הוא איים כי "אם ישראל תחצה שוב קווים אדומים - התגובה תהיה בלב ליבה".

נסראללה התייחס גם למהומות בעזה אמר: "המצב שם מאוד קשה, לאנשים אין כסף ומזון. רצועת עזה עומדת להפוך לתימן בתקווה שזה מה שיוביל לכניעה. ההתנגדות הפכה את היום הזה ל' צעדת השיבה' ואני משבח אותה על כך".

לדברי נסראללה, "ישראל משקרת בנוגע לנזקים שנגרמו בצד שלה ולכמויות הטילים שנורו, כמו גם בנוגע למהלך התקיפה. טילי ההגנה האווירית הסורית הגיעו עד לצפת וטבריה, מה שאילץ את ישראל ליירט אותם בטילי פטריוט. ישראל אמרה שהיד שתיגע ברמת הגולן תיגדע - מה שהוכח כלא נכון".

"אם ישראל חושבת שהיא יכולה להמשיך לתקוף בסוריה, לאיים, ולעשות ככל העולה על רוחה - אז ישראל טועה. תהיה תגובה בזמן, במקום ובאופן שיוחלט", הוסיף נסראללה. "ישראל לא יכולה להמשיך לתקוף ולהתערב בסוריה מבלי שיהיו לכך השלכות. אל תקשיבו לאיומים הישראליים; אני משוכנע שאלה דברי סרק. אין באזור מישהו שמפחד ממלחמה יותר מישראל".

לדברי מזכ"ל חיזבאללה, "אנחנו נמצאים בתקופה חדשה. על ישראל לקחת בחשבון הרבה דברים, אם היא טוענת שהיא לא רוצה מלחמה - עליה לקחת זאת בחשבון לפני שתחליט לתקוף".

בדבריו התייחס נסראללה גם לפרישה האמריקנית מהסכם הגרעין: "מופעלים לחצים אדירים על איראן כדי לרסק את הכלכלה שלה ולפגוע בה בכל דרך אפשרית. טראמפ יודע שאין לאיראן תוכנית לפיתוח נשק גרעיני ויודע שהיא לא מפתחת טילים בליסטיים - אבל הבעיה שלו היא שאיראן תומכת בחיזבאללה, בחמאס וביתר תנועות ההתנגדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר