אלימות באוטובוס

המשטרה בהודעה חריגה נגד דובר 'אגד': "להתעסק בדברור כרטיסיות"

מכות בין נהג לאזרח בתוך אוטובוס הביאו להודעה עוקצנית וחריגה של דוברות המשטרה מרחב חוף כנגד דובר חברת התחבורה אגד שקרא למשטרה למצות את הדין (עיתונות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות אגד)

בדוברות המשטרה זעמו מאד ככל הנראה על דובר אגד, מה שאולי יכול להסביר את הודעת המשטרה החריגה שהופצה היום (שלישי) לכלי התקשורת והשתלחה בדוברות אגד בצורה בוטה.

"הובא לידיעתנו, כי דובר אגד הפיץ ככל הנראה הודעה וסרטון לאמצעי התקשורת, בהם לטענתו נראה נהג אגד מותקף ע"י נוסע בעיר נשר. הגדיל לעשות הדובר, כאשר קרא למשטרה 'לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין'. ברצוננו להבהיר , כי ניידת הגיע למקום מיד עם קרות האירוע ואיתרה את שני 'הצדדים', עוד לפני ומבלי שקבלנו 'קריאה מטעם דובר אגד', לעשות כן", נמסר מדוברות המשטרה.

עוד צוין על ידי המשטרה, כי "במשטרת ישראל התקבלה תלונה מצד הנוסע, אשר טען כי נהג אגד הוא זה שתקף אותו ע"י סגירת דלת האוטובוס במכוון על גופו. לאור האמור, נפתחה חקירה ונגבו עדויות מעדים שהיו במקום, למעט מנהג האוטובוס שהתייצב רק היום בתחנה. החקירה נמשכת".

בהודעה המקורית כתב דובר חברת אגד, רון רטנר, כי "אמש נחשפנו למקרה של אלימות קשה כלפי נהג אגד, בקו 146 בתחנה בעיר נשר, מצד נוסע שטען שנפגע מסגירת הדלת האחורית. הנוסע ניגש אל הנהג שישב על כסאו, קילל אותו והחל להכותו בעוצמה. הנוסעים הזעיקו אמבולנס אשר פינה את הנהג להמשך טיפול. לצערנו, אין זו הפעם הראשונה של אירוע מביש שכזה ואנו מגנים את התופעה של אלימות כלפי נהגים וכלפי נותני שירות בכלל. אנו קוראים למשטרה לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין".

לסיום, בדוברות המשטרה מרחב חוף החליטו להשתלח באופן בוטה בדוברות אגד, "בשולי הדברים נציין כי אנו מצפים מדובר אגד להתעסק עם דברור כרטיסיות וזמני אוטובוסים ולא לחפש יח"צ דרך חקירות משטרה שאינן בתחום אחריותו".

דובר אגד רון רטנר הבהיר לפניית 'כיכר השבת': "אין לנו עניין להתנצח עם דובר משטרתי זה או אחר ובלבד שהמשטרה תעשה תפקידה ותנקוט יד קשה לבער את האלימות כנגד נותני שירות לרבות אירועי אלימות קשים כנגד נהגי האוטובוסים. ההודעה הראשונית מטעם דובר אגד יצאה הבוקר בטרם אותר הנהג שהיה בטיפול רפואי. לאחר בדיקה התברר שהנהג הוא זה שהתקשר אמש למשטרה והזעיק אותה למקום האירוע והוא כאמור הגיש היום תלונה במשטרת זבולון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר