הפוליסה מכסה הכל

ילד שנפצע ב'שבת חתן' יפוצה מהביטוח של החיידר

קשיי תפקוד וצלקת שמכערת את כף ידו של בוגר חיידר, זיכו אותו בפיצוי משמעותי מכספי ביטוח התלמידים, למרות שהפציעה אירעה במהלך שמחה משפחתית בעיר אחרת (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נער חרדי, בוגר תלמוד תורה באשדוד, יקבל 167 אלף שקלים מפוליסת ביטוח התלמידים, כפיצוי על פציעה שאירעה לו כשהיה בן 12 והשתתף ב'שבת חתן' בירושלים.

פיצוי זה ישולם לו, לאחר שנחתם לאחרונה הסכם פשרה בין חברת כלל, שמבטחת תלמידים בפוליסת תאונות אישיות, לבין עורכי דינו של התלמיד, גיל וניצן הראל, בתביעה שהגישו בשמו.

בתביעה תואר, כיצד לפני 3 שנים ניסה התלמיד להיכנס בשעת ערב מוקדמת למבנה בו התקיימה השמחה המשפחתית, וכשניסה לפתוח את דלת הזכוכית היא נשברה וגרמה לחתכים מרובים בשורש כף יד שמאל שלו.

בעקבות תאונה זו הובהל הנער באמבולנס אל בית חולים הדסה עין כרם, שם עבר ניתוח בהרדמה מלאה בניסיון לאחות את הגידים שנקרעו.

מאז התאונה המשיך הילד לסבול מחתך בשורש כף יד שמאל, ידו הדומיננטית, מגידים קרועים עם חשד לפגיעה עצבית, מתחושה ירודה ומכאבים והגבלה בתנועה של כף יד ואצבעות שמאל.

כמו כן, הוא עדיין מתקשה באחיזה, בכיפוף האצבעות, בהרמת משאות, ובביצוע כל פעולה עדינה או בסיסית עם יד שמאל, דוגמת קשירת שרוכים וכפתור חולצה, זאת בנוסף לצלקת כואבת ורגישה מאוד המכערת את כף ידו השמאלית.

עו"ד גיל הראל (באדיבות המצלם)

"על פי פוליסת הביטוח", טענו עורכי הדין הראל, "התלמיד זכאי ל-800 דולרים עבור כל אחוז נכות, ו-20 דולרים על כל יום שהוא והוריו נעדרו מבית הספר או מהעבודה". מומחה שציטטו אף קבע לו יותר מ-50 אחוזי נכות.

כאמור, במסגרת הסכם הפשרה שנחתם בשבוע שעבר, חברת כלל שילמה לנער פיצוי בסך 167 אלף שקלים.

"הורים רבים לא יודעים, ולכן חשוב לציין: פוליסת ביטוח תאונות אישיות של תלמידים שהיא פוליסת חובה במסגרת תשלומי הורים, מכסה כל נזק שייגרם לתלמיד בשעות הלימודים, מחוץ לשעות הלימודים - ואפילו בחו"ל", מסכם עו"ד גיל הראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר