ליצמן: בקרוב נביא לישראל את המכשיר להקרנת פרוטונים

בחנוכת המרכז הרפואי החדש העשירי של 'לאומית שירותי בריאות' בבית שמש אמר סגן שר הבריאות ליצמן כי יביא לישראל את המכשיר החדש בעלות של 60 מיליון דולר (בריאות, שיווקי)

ליצמן בחנוכת המרכז הרפואי. (צילום: יחצ)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בבשורה משמחת עבור חולי סרטן ובני משפחותיהם, שנאלצו עד כה לטוס לחו"ל בכדי לקבל טיפולי הקרנה באמצעות מכשיר להקרנת פרוטונים. באירוע חנוכת הסניף העשירי של 'לאומית שירותי בריאות' בבית שמש, אמר סגן השר, כי משרד הבריאות ירכוש את המכשיר בעלות של 60 מיליון דולר. עד כה נאלצו חולים רבים לטוס למרכזים רפואיים ברחבי העולם, בכדי לקבל את הטיפול הרפואי שמשמיד תאים סרטניים ומונע מהם להתחלק בצורה בלתי מבוקרת.

סגן השר שיבח את הנהלת 'לאומית' על הקשר ההדוק עם המגזר החרדי, והפריסה הרחבה של שירותי הבריאות שהם מעמידים לרשות תושבי בית שמש, כפי שבא לידי ביטוי בפתיחת המרכז הרפואי העשירי במספר.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שהינו לקוח של 'לאומית' השתתף באירוע שבו נטלו רבני העיר והנהלת 'לאומית'. ראש העיר ציין, כי פתיחת המרכז הרפואי החדש, הינה פרי יוזמה שלו, לאחר שביקר במרכז רפואי אחר של הקופה, והביע את רצונו בפתיחת מרכז רפואי רחב ידיים נוסף.

הרב נתן קופשיץ, קבע את המזוזה בפתח המרכז הרפואי החדש. הרב בירך במעמד שתיית ה"לחיים" את הנהלת 'לאומית' על השירות הרפואי המיטבי שהם מעניקים לתושבי העיר.

יו"ר דירקטוריון 'לאומית' יעקב קוקי אדרי, פנה בנאומו לראש העיר משה אבוטבול, והדגיש את החשיבות האסטרטגית שמייחסים ב'לאומית' לעיר בית שמש: " אדוני ראש העיר, אנחנו בלאומית רואים בעיר בית שמש יעד אסטרטגי ולכן אנו פותחים פה היום את המרכז הרפואי העשירי של לאומית בעיר, וזו העיר בה בלאומית יש את הכמות הגדולה ביותר של מרכזים רפואיים ברחבי הארץ.

אנו מודעים לכך שהעיר בית שמש בראשותך מתפתחת במהירות מסחררת בשנים האחרונות ועתידה להמשיך ולהתפתח עוד לעיר מחוז בישראל בתקופה הקרובה, עם צפי למגורים של כ-250,000 תושבים בשנים הקרובות ולכן אנו שמים כאן דגש. אין ספק שעם התרחבותה של העיר, תרחיב גם לאומית את שירותיה ונשמח לפתוח פה מרכזים רפואיים נוספים כמו המרכז הרפואי שאותו אנו חונכים היום", אמר מר אדרי.

מנכ"ל 'לאומית' ניסים אלון: "אנו עדים להצלחה מסחררת במגזר החרדי, בעקבות השקת סל הלידה החדש שלנו. בחודשים האחרונים הצטרפו אלפי לקוחות חדשים ומרוצים ל'לאומית'. רק בעיר בית שמש עצמה הצטרפו 1000 לקוחות חדשים. אין עדות טובה מזה להצלחה שלנו להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב השירותים. בנוסף השכלנו לאחרונה להשיק את הפיצ'ר החדש, שחוסך זמן ללקוחות שרוצים לקבל החזרים עבור שירותים המגיעים להם. המשתמשים בפיצ'ר, יכולים לקבל החזר כספי עבור מגוון תשלומים, בתוך חמישה ימי עסקים. זאת מתוך תפיסה ששמה את הלקוח במרכז", הדגיש מר אלון.

המרכז הרפואי החדש העשירי במספר של 'לאומית' בבית שמש, משתרע על שטח של כ-500 מ' ונבנה בסטנדרטים המתקדמים ביותר בעלות של מיליון שקלים.

'לאומית שירותי בריאות' נמצאת בתנופת התרחבות חסרת תקדים בעיר בית שמש עם כ18% מתושבי העיר שהם כ – 22,000 לקוחות לאומית בבית שמש. בכל שכונה בעיר בית שמש הוקם מרכז רפואי, שהמרכז הרפואי החדש משלים את הפריסה של 10 מרכזים רפואיים בכל השכונות ברחבי העיר.

לקוחות לאומית נהנים משורה של יתרונות: 7 בתי מרקחת; 2 מרפאות מוצ"ש; מרפאת לילה בשכונת מנוחה ונחלה הפתוחה עד השעה 23:00; שירות 24/6 – VIP; זמינות תורים למרפאות התפתחות הילד ברמת בית שמש א' ב' וג' ; קידום בריאות – סדנאות, הרצאות, אירועים.

במיוחד עבור תושבי בית שמש, נעשתה ב'לאומית' התאמה מגזרית (הנגשה תרבותית) למגזר החרדי – מטפלים באידיש, רופאים מהקהילה, אחיות, מנהלות ונציגות מאנ"ש וכו'.

המרכז הרפואי החדש 'לב הרמה' בהנהלת הגב' שטרנשוס יעניק שירותי רפואה בתחומים הבאים: רפואה ראשונית – ילדים, משפחה ונשים; רפואת מומחים – עור; רפואה משולבת; בית מרקחת; שירות אולטרסאונד; פסיכיאטר; דיאטנית; סדנאות; אולם קידום בריאות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר