המעצרים בבית שמש

העצור ששוחרר: ניסו להוריד את מונטג ממניעים פוליטיים

"ההרגשה היא שיש פה מלחמה פוליטית וניסיון להוריד את משה מונטג", כך אומר משה איפרגן, אחד העצורים בגל המעצרים בבית שמש. לדבריו, "זו מלחמה פוליטית וחציית כל הקווים האדומים" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מונטג לאחר שחרורו (באדיבות המצלם)

כשבועיים לאחר המעצרים הדרמטיים בעיר בית שמש, בעוד חלק מהעצורים מסיימים בימים אלו את מעצר הבית שהוטל עליהם, יוצא משה איפרגן, אחד החשודים שנעצר ושוחרר, למתקפה בה הוא מאשים את המשטרה במעצרי ראווה, ובכירים בקהילה החרדית בהלשנה פוליטית.

בשיחה עם 'כיכר השבת' חוזר איפרגן תחילה לאותו מוצאי שבת בו התרחשו המעצרים: "ההרגשה הייתה שלקחו מכל הבא ליד, מעלים על רכב ומאשימים את כולם. נראה כי ההר הוליד סוג של עכבר", אומר איפרגן.

איפרגן הוסיף להאשים: "עצרו כמות של אנשים בלי קשר, ירו לכל הכיוונים. נכון להיום כולם שוחררו לבתיהם. ההרגשה היא בין האנשים שיש פה מלחמה פוליטית וניסיון להוריד את משה מונטג. הוא אחד הנציגים המוצלחים שעשה רבות למען בית שמש, היו אינטרסנטים שפשוט רצו להוריד את מונטג".

לדברי איפרגן, החקירות החלו כבר לפני מספר חודשים בעוד משה מונטג היה מועמד עם סיכויים גבוהים להיבחר לראשות העיר: "הגורמים האינטרסנטים עבדו לפני זמן רב, הכינו את הקרקע ליום שראשות העיר יכלה להגיע לידיים שלו. זה נשמע כמו תכנית מגירה שהכינו אותה לזמן אמת".

איפרגן עצמו נעצר יחד עם תשעה נוספים ושחורר יממה לאחר מעצרו: "יש כאן מלחמה פוליטית. אני לא איש פוליטי, לא נציג ציבור ובכל זאת עצרו אותי. זה מריח כמו רדיפה פוליטית שלא הכרנו עד היום. יש כאן חציית כל הקווים האדומים".

כזכור, לפני כשבועיים המשטרה עצרה עשרה בני אדם, בהם בכירים בעיריית בית שמש, בחשד לקבלת שוחד ועבירות נוספות. על פי החשד, חלק מהעצורים קיבלו במסגרת תפקידם טובות הנאה בתמורה למתן אישורי בנייה עבור מיזמים בעיר.

במשטרה אמרו כי החשד המרכזי נוגע לפרויקט נדל"ן הקשור לחסידות סאטמר בעיר, שקיבל היתר בוועדת התכנון והבנייה של העירייה למרות שהוא ממוקם בשטח ציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר