הודעה בטוויטר

אריה דרעי: ש"ס תומכת ביחיאל לסרי באשדוד

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע בחשבון הטוויטר כי מפלגת ש"ס תתמוך באשדוד בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי • ב'אגודת ישראל', מנגד, עדיין מתלבטים אם לתמוך בו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דרעי ולסרי, הבוקר (צילום: מתוך הטוויטר של דרעי)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע היום (שלישי) בהודעה בחשבון הטוויטר כי מפלגת ש"ס תתמוך בעיר אשדוד בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי, זאת לאחר שבעבר דובר על דיל בין ליברמן לדרעי לפיו השניים יריצו מועמד נגדי מול לסרי.

"סיכמתי כעת עם חברי ד"ר יחיאל לסרי ראש עיריית אשדוד, כי תנועת ש"ס תמשיך את השותפות איתו ותמשיך לתמוך בו, למען פיתוחה של אשדוד, למען רווחת התושבים ולמען הצלחת ושגשוג העיר גם בעתיד", כתב דרעי בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

גורמים פוליטיים תוהים בשיחה עם 'כיכר השבת' האם השותפות בין ליברמן לדרעי תבוא לידי ביטוי בירושלים בתמיכה במועמד משה ליאון, לאחר פירוק השותפות בעיר אשדוד שם תומך ליברמן בשמעון כצנלסון לראשות העיר.

יצוין כי בימים אלו נעשית בדיקת עומק בקרב בכירי 'אגודת ישראל', שם שוקלים את המשך דרכם ומתחבטים בשאלה האם לתמוך ביחיאל לסרי גם בבחירות הקרובות.

כזכור, לפני מספר חודשים נחשפה ב'כיכר השבת' התבטאותו של ח"כ ישראל אייכלר המייצג את חסידות בעלזא כשהוא מבטיח כי יחיאל לסרי יהיה ראש העיר הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר