הנדקר משחזר

צפו: "הערבי אמר 'אני לא משלם ליהודים' וברח"

שלומי בוסו עבד בקיוסק הסמוך לכיכר ספרא עד שנכנס ערבי, לקח סיגריות והודיע: "אני לא משלם ליהודים". כשדלק אחריו, נדקר בבטן ובצוואר • צפו באירוע כפי שתועד במצלמות אבטחה (חדשות)

שלומי בוסו משחזר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשעות הבוקר של יום רביעי בשבוע שעבר, שלומי בוסו, עבד כהרגלו בקיוסק שלו הסמוך לבניין עירית ירושלים בכיכר ספרא, כשבמקום נמצאת גם אשתו, עד שנכנס למקום ערבי, שתחילה סירב לשלם לו על הסיגריות שביקש כי "הוא יהודי" ולאחר מכן אף דקר אותו.

הדקירות כפי שתועדו במצלמות אבטחה

בשיחה עם "כיכר השבת", משחזר היום בוסו את שאירע: "עבדתי כאן ביום רביעי, בערך בשעה 12 בצהריים, נכנס ערבי לחנות, מחזיק במשהו שלא ראיתי את ידו וביקש סיגריות. הגשתי לו את הסיגריות והוא אמר לי 'אני לא משלם ליהודים' ויצא מהחנות".

שלומי בוסו בחנות, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אני דולק אחריו", ממשיך בוסו לשחזר, "מנסה להגיע אליו, ברגע שאני מגיע אליו הוא מסתובב אלי עם חפץ חד ודוקר אותי בבטן, כששמתי לב שהוא עם חפץ חד, הבאתי לו מכה מאוד חזקה בראש והוא נפל. החפץ הזה נשבר לחצי וזה נשאר יותר קטן".

הדקירה בצוואר

בוסו מספר כי "הוא התעמת איתי, פעמיים שלוש שאני מנסה לנטרל אותו הוא הספיק גם לדקור אותי בצוואר. ברגע זה הגיע שוטר יס"מ ונטרל אותו לגמרי".

זירת הדקירה (צילום: י. בצלאל, קבוצת מדברים תקשורת)

בוסו פונה במצב קל לבית החולים כשהוא סובל ממספר דקירות בפלג גופו העליון. היום, הוא כבר שב לעבודה בחנות.

לאחר הדקירה, סיפרו הפראמדיקים של מד"א, ישראל וינגרטן ויהונתן מאירסדורף: "כשהגענו למקום, ראינו סמוך לתחנת הרכבת הקלה גבר כבן 30 בהכרה מלאה, שישב על כיסא וסבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. לאחר טיפול ראשוני, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו - תוך המשך טיפול, שכלל עצירת דימום חבישה ומתן נוזלים, כשמצבו מוגדר קל עד בינוני ויציב".

זירת האירוע, בשבוע שעבר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
זירת האירוע, בשבוע שעבר (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר