הקרב על המקום הראשון

סערה בביתר עילית: האם 'דגל התורה' תערוך פריימריז?

יו"ר 'דגל' בביתר יצחק רביץ מצהיר כי גם אם לא יהיו פריימריז הוא יישאר במקום הראשון. מנגד, בכירים ב'דגל' טוענים כי הוועדה נוטה להחליט על קיום פריימריז בביתר עילית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק רביץ (צילום: שלומי כהן)

פרסום ראשון: בסיעת 'דגל התורה' בביתר עילית מתחולל בימים אלו קרב אמיתי בשאלת הפריימריז על המקום הראשון ברשימה. בעוד בשתי מערכות הבחירות האחרונות בעיר נערכו פריימריז פנימיים הרי שכתע יש מי שפועל לביטולם.

סגן ראש עיריית ביתר עילית, יצחק רביץ, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "בכל מה שקשור לראשות הרשימה אני ממשיך. זה לא משנה אם יהיו פריימריז או לא, התוצאות ברורות מאוד".

רביץ טוען כי "לגבי המקום הראשון יש הסכמה ברורה מקיר לקיר בקרב גבאי בתי הכנסת ובקרב הרבנים".

בבחירות האחרונות הכניסה 'דגל' בביתר שני נציגים, יצחק רביץ ויוסי שטרית שהוצב במקום ה-13 ברשימה המאוחדת. לדברי רביץ, בעקבות ההיפרדות והתמודדות המפלגות בנפרד בבחירות הקרובות, הרי ש'דגל התורה' תגדיל את כוחה: "אנחנו יכולים להגיע לחמישה מנדטים, השמים הם הגבול".

אלא שבכירים ב'דגל' זועמים על דברי רביץ ומבהירים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הוועדה המוניציפאלית של 'דגל התורה' תכריע ככל הנראה בעד קיום פריימריז שייערכו לא יאוחר מסוף חודש אב הקרוב. לדבריהם: "אם רביץ כל כך בטוח בחוזקו, מדוע הוא מסרב להצהיר כי יתמודד בפריימריז ושם יתברר כוחו?".

בשלב זה טרם ברור מי יתמודד מולו, אך ישנם כמה מועמדים פוטנציאלים ששואפים להשתלב ברשימת 'דגל התורה' וצפויים להתמודד בפריימריז מול רביץ באם יוחלט על קיומו.

רביץ ומקלב, אמש (באדיבות המצלם)

יצוין כי כחלק מפעילותו של יצחק רביץ למנוע את הפריימריז, נפגש רביץ עם בכירים ב'דגל התורה'. אמש (שלישי) נפגש עם ח"כ אורי מקלב בניסיון לשכנעו לביטול הפריימריז בעיר.

בתגובה לפרסום ב'כיכר השבת' הגיב רביץ בקבוצת וואסטאפ ביתרית: "בעז"ה הרכבת עם הקטר ממשיכה לדהור. אין עצירות להחלפת הקטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר