"מוזמן פחות לדיונים עם נתניהו"

המפכ"ל רוני אלשיך: "קדנציה של שלוש שנים - קצרה מדי"

מפכ"ל המשטרה התייחס ליחסיו עם נתניהו, ואמר כי הוא מוזמן פחות לדיונים, וכתוצאה מכך 'עמדתנו הביטחונית לא נשמעת מספיק'. על כהונתו: "אוהב את הארגון אהבת נפש ונהנה מכל רגע" (חדשות)

אלשיך. ארכיון (צילום: Meir Vaknin/Flash90)

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך אמר הערב (רביעי) בכנס שנערך באוניברסיטת תל אביב כי קדנציה של שלוש שנים למפכ"ל - היא "קדנציה קצרה מדי".

לדבריו: "לא ביקשתי להיות מפכ"ל משטרה, אני נהנה מכל רגע. ככל שיבקשו ממני להישאר עוד שנה - אני אשקול. מניח שהתשובה תהיה חיובית כי אני אוהב את הארגון אהבת נפש. קדנציה של שלוש שנים היא קצרה מדי".

"התפקיד שלי הוא למקסם שיגיע מועמד מהמשטרה. בניגוד למצב שלי, הדבר הטבעי לארגון מקצועי זה לפתח את האנשים במשטרה. עד היום בכל מינוי ניצבים לא נדרשתי לפשרה".

אמש דווח כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ביקש מהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן להיוועץ עמו לקראת העיסוק בהחלפת אלישך או הארכת כהונתו - בכדי למנוע ניגוד עניינים בשל חקירות נתניהו.

אלשיך נשאל בכנס גם לגבי אלימות שוטרים, בין השאר בשל הטענות לאלימות נגד מפגינים ערבים בחיפה, ואמר כי "מי שלא עומד במבחן שליטה עצמית - ימצא את עצמו מחוץ למשטרה".

"רוב האנשים הטובים," אמר אלשיך, "בכל מיני תפקידים, במבחן של שליטה עצמית הם לא מצליחים לעבור אותו ולכן צריך להיזהר. שליטה עצמית היא אחד האתגרים הגדולים ביותר והמורכבים ביותר של שוטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר