זועם על ההדלפות

ח"כ דוד ביטן: "ברגע שאדבר התיק נגדי ייסגר"

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ דוד ביטן שומר על זכות השתיקה בכל החקירות האחרונות, אך טוען כי ברגע שידבר התיק נגדו ייסגר. לדבריו: "דבריי הודלפו בצורה מגמתית - אז החלטתי להפסיק לדבר" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד ביטן בצאתו מעוד חקירה (צילום: Roy Alima/Flash90)

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ דוד ביטן שומר על זכות השתיקה בכל החקירות האחרונות, אך טוען כי ברגע שידבר התיק נגדו ייסגר. לדבריו: "דבריי הודלפו בצורה מגמתית - אז החלטתי להפסיק לדבר".

בראיון ל'חדשות 10' אמר ח"כ ביטן כי: "בהתחלה לא שתקתי, דיברתי 40 שעות. זה הרבה זמן" לדבריו: "ראיתי שדברים מודלפים בצורה מגמתית והחלטתי לא לדבר. אני אומר משהו, זה יוצא בצורה מעוותת וזה נהיה כותרת. זו פגיעה בנחקר באופן מובהק".

ביטן הצהיר כי: "כשאומר את כל מה שיש לי להגיד, התיק הזה ייסגר. אני אענה על השאלות, אבל לא עכשיו - בשימוע, אם יהיה משפט. הדברים לא יכולים להישאר בחלל ריק. בשלב זה בחקירה, אין טעם שאני אדבר אם הכל מודלף".

ח"כ ביטן הוסיף: "ההדלפות מאוד פוגעות. אני איש ציבור, חבר כנסת. אפשר לפתור את בעיית ההדלפות בשנייה - להזמין את העיתונאי, לבקש את הפלאפון שלו ולראות עם מי הוא דיבר. זה ממש 10 דקות חקירה. ברגע שהעיתונאי מקבל הדלפה ומפרסם אותה הוא משבש חקירה. מההדלפות האלה הציבור מקבל אינפורמציה וזה פוגע בנבחר הציבור".

"אילולא הייתי חבר כנסת לא הייתי בשום חקירה" האשים יו"ר הקואליציה לשעבר: "בגלל המעמד שהגעתי אליו - נחקרתי. "הנושא של החתונה היה קשה מאוד. זה פגע בילדה ובחתן. זה היה מיותר. אני בכלל לא בן אדם אמיד. 30 שנה הייתי חבר מועצת עיר, מתוכם 11 שנה סגן ראש עיר. מה שיש לי זו דירה שקניתי בשנת 1995 ב-150 אלף דולר. זה מה שיש לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר