מעצרו הוארך ביומיים

אותר הקיצוני שתקף חייל ואביו במאה שערים

לבית המשפט הובא חרדי קיצוני שחשוד כי תקף בשבוע שעבר חייל דתי שנסע עם אביו ברכבו ונקלע לשוק מאה שערים • מעצרו הוארך ביומיים, ואף צפויים מעצרים נוספים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בסיון תשע"ח | 28.05.18
החשוד, בעת מעצרו (צילום ארכיון: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אל בית משפט השלום בירושלים הובא היום (שני) לדיון הארכת מעצר, חשוד בתקיפת חייל לובש מדים ואביו בשכונת מאה שערים לפני כשבוע, ובימה"ש החליט להאריך את מעצרו ביומיים.

כפי שנודע ל"כיכר השבת". מעצרו של החשוד בתקיפה בוצע בעת ההפגנה שנערכה אתמול נגד "חילולי קברים" באזור בית שמש, בה הוא השתתף.

כזכור, בשבוע שעבר חייל דיווח כי הוא ואביו נכנסו עם רכבם לשכונת מאה שערים, וסביבם החלו להתגודד חרדים קיצוניים שקיללו ותקפו אותם, ואף גרמו נזק לרכב ולחלונותיו על ידי השלכת חפצים וביצים.

החייל נאלץ אז להסתיר את כיפתו בכיסו, והוא חולץ אז מהמקום רק בעזרת עוברי אורח, לא לפני שאביו יצא מהרכב והתעמת עם התוקפים.

לאחר מכן המשטרה פתחה בחקירת המקרה, תוך שילוב מודיעין, ותוך זמן קצר "מכלול הממצאים העלו את זהותו של אחד החשודים בתקיפה", כלשון הודעת המשטרה.

הצגה במאה שערים המסיתה ילדים לתקוף חיילי צה"ל (צילום: באדיבות 'החדשות')

בהמשך לזה, במהלך פעילות מבצעית אמש נעצר החשוד, בן 19 מירושלים, והובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפה, השתתפות בהתפרעות, היזק לרכוש.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות וללא פשרות תוך הפעלת מכלול האמצעים העומדים ברשותה על מנת לחקור, לשים ידה ולהביא לדין כל פורע חוק המרשה לעצמו לתקוף ולגדף את לובשי המדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר