שובר שתיקה

הבן של מאיר תורג'מן: "אף מועמד לא ראוי"

כחודשיים וחצי אחרי המעצרים של בכירי עיריית ירושלים שחיסלו את מועמדותו של סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, בנו איציק תורג'מן, שנעצר אף הוא, שובר שתיקה (חדשות, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר תורג'מן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כחודשיים וחצי אחרי המעצרים המתוקשרים של בכירי עיריית ירושלים שחיסלו את מועמדותו של סגן ראש העיר מאיר תורג'מן לראשות העיר, בנו איציק תורג'מן, שנעצר אף הוא בפרשה, שובר שתיקה ומדבר על הכל.

"כל מי שמכיר אותי יודע שלפני חודשיים וחצי בעיצומו של קמפיין בחירות לראשות העיר ירושלים, בוקר אחד מישהו החליט להפוך לנו את החיים", פותח איציק את דבריו אותם פרסם בדף הפייסבוק שלו.

איציק תורג'מן מתאר את שאירע באותו יום מעצרים של אביו מאיר תורג'מן ומקורבים אליו: "אבא שלי, אני ועוד 4 אנשים נעצרנו. התקשורת חגגה, השונאים צהלו ומי שלא מכיר אותנו פשוט כתב בקלילות על המקלדת 'מושחתים, גנבים, תירקבו בכלא'.

"במהלך בזק של חיסול מאוד ממוקד, 8 ימי מעצר, חקירות, מקומות שבחיים לא היינו בהם ולא חשבנו שנהיה בהם, מעצר בית הגבלות והרחקות, הכל התהפך! תנסו להבין, לא היה לי תיק פלילי בחיים, מעולם לא נחקרתי, בטח לא לאורך זמן שכזה עם 2 ילדים בבית כשאני אפילו לא מבין מה רוצים ממני".

תורג'מן ממשיך וכותב כי "בינתיים, כותרות בעיתונים, באתרים, מינימום ארגון פשיעה מאורגן עשו מאתנו, וכל זה על מה? על הזכות לשרת את האזרחים בעיר הזאת! ושוב אני אומר - יש אלפים שיעידו על כך ואם לא היו הייתי סותם את הפה שלי ולא פותח אותו בחיים.

"לא כל מה שאני יודע יפורט כאן כיוון שאסור לי לפרט כאן את הכל אבל קנאה ושנאת חינם הובילו אנשים מסוימים לגרום למצב הזה, אנשים שחששו מאותו מאיר תורג'מן שעובד קשה ודוחק בעובדים לתת שירות ראוי לתושבים, אותו אחד שדפק על השולחן ואמר בדיוק מה שהוא חושב כשגילה שהתושבים נדפקים לטובת עוד איזה פעלול פרטי ברחובות העיר בימי שישי, או לטובת קומבינה בין שניים שלושה אנשים בעלי אינטרס והשפעה בעיר.

"אז הם פחדו! פחדו שמישהו בא לעשות כאן סדר, מבלי להתחשב בקומבינות האישיות שלהם, הם פחדו שזה יפסק להם ושהם ילכו הביתה או למעצר, אז הם שלחו אותנו לשם במקומם".

"יש כאן בירושלים הרבה מושחתים", קובע איתיק תורג'מן, "הרבה יותר מושחתים ממה שאתם מתארים לעצמכם, ובמעשים הרבה יותר חמורים ממה שפרסמו שכביכול אנחנו עשינו, ולא עשינו. אני מכיר את כל המועמדים לראשות העיר, ואת כל הסובבים והקרובים אליהם ביותר, אף אחד מהם כולל אלה שמשחקים אותה הכי נקיים, אף אחד מהם לא נקי, כל אחד מהם עבר על החוקים ותקנות היושרה המצופות מאנשי ציבור.

"ועל כל אחד מהם אם יתגלה, הוא לא יהיה ראש עיר בירושלים, וגם לא יתמודד לשום משרה ציבורית בחיים. אני אומר דברים מתוך ידיעה, וכל אותם פחדנים אין לכם מה לדאוג אנחנו לא מהזן הזה של המלשינים, תישנו בשקט, הקדוש ברוך הוא רואה הכל, הוא כבר יעשה מה שיחליט".

לדברי תורג'מן, "אף אחד מהמועמדים לא ראוי, כי אם אתמול באת להתחנן לעזרה כי היית פחות חזק והיום אותו אחד שנעזרת בו נעצר ואתה ממהר להעלות פוסט של התנערות מאותו אדם אז אתה לא ראוי. אם אתה ממהר להרשיע את המועמד רק כדי ללקט כמה שיותר מהקולות שלו בזמן שהוא במעצר אז אתה לא ראוי. אם הבחירות מוכרעות דרך המשטרה וחיים של אדם שתרם את כל חייו לעיר הזו מוכרעים ככה, אז אף אחד לא ראוי.

"אין מה להתחבא, בחסדם של מספר אנשים קנאים ולוזרים, התקופה הזאת לא קלה, אבל יש לנו ביטחון מלא בבורא עולם והוא זה שמכריע בסופו של דבר את דינו של האדם וכך יהיה גם הפעם ויהיה לטובה".

לסיום הוא כותב: "ואותם אנשים מסכנים ימשיכו ללכת לישון בלילה במחשבה איך מחר בבוקר הם יזיקו ויפגעו בעוד מישהו שעומד להם בדרך במקום לחשוב איך הם גורמים לילדים שלהם לקום עם חיוך רחב על הפנים ולהיות אנשים טובים יותר בעולם הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר