המחזור השני בדרך: תכנית המצויינות להייטק פיתוחים

בעקבות ריבוי פניות איכותיות הרישום למחזור השני נסגר חודש מוקדם מהצפוי. נתנאל בן גיגי מנהל התפעול של פיתוחים: "אלה שעברו את הסינון הקפדני יהנו מלימודים איכותיים במימון מלא ובראש שקט" (לימודים, שיווקי)

פיתוחים. (צילום: דוד וויל )

ביקוש רב שעלה על כל ההערכות המוקדמות ופניות של מועמדים איכותיים, הביאו את מנהלי תכנית 'פיתוחים' לסגור את הרישום למחזור השני של התכנית חודש מוקדם מהצפוי. גיבוש המחזור השני מתקיים בימים אלה, והמועמדים שהתקבלו לתכנית יעודכנו על מועד תחילת הלימודים בתקופה הקרובה.

המיונים לתכנית נמשכו עד למועד סגירת הרישום. מתוך מאות פונים, רק כעשרים וחמישה מצטיינים עברו את ימי המיון והסינון והוכיחו מוטיבציה ותפיסה חדה עם יכולת לפתור סוגיות מורכבות בדרכים יצירתיות, כך שיוכלו להתמודד עם תכנית הלימודים האינטנסיבית.

כאמור, בתקופה הקרובה יחלו הלימודים של המחזור השני בתכנית, שצפוי להימשך כשנה וחצי במסגרתה יוכשרו המשתתפים לתפקידים נחשקים בצמרת עולם ההיי-טק. מסלול ההכשרה הייחודי, מבוסס על מודל ה'בוט-קעמפ' שנועד להכשיר מתכנתים בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית, תוך התמסרות מלאה של התלמידים ללימודים.

הלימודים בתכנית, בנויים על פי תכניות לימודים למחוננים, תוך הקניית כלים להעמקה בחומר ולפיתוח יצירתיות. אופי הלימודים דומה ללימודים ישיבתיים, שברובם אינם לימודים פרונטליים אלא לימודים בחברותא. צוות ההוראה במסלול 'פיתוחים', מורכב ממנטורים ואנשי אקדמיה בעלי ניסיון בתכניות לימודים אינטנסיביות ורקע עשיר בעולם ההיי-טק ותעסוקת חרדים.

נתנאל בן גיגי מנהל התפעול ומשאבי האנוש של 'פיתוחים': "אלה שעברו את הסינון הקפדני, הוכיחו את התאמתם לתכנית ולמסלול הלימודים האינטנסיבי. כעת נותר להם רק להמשיך להצטיין גם בלימודים. גם תלמידי המחזור השני של 'פיתוחים', יהנו מלימודים איכותיים במימון מלא ומלגת קיום שיאפשרו להם להתרכז ולהשקיע בראש שקט. בתום ההכשרה הם ישתלבו במשרות הכי נחשקות בעולם פיתוח תוכנה, והם יכולים להתקדם במהירות להיות חוד החנית של תעשיית ההייטק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר