ניסה להימלט מהחלונות

נעצר חשוד נוסף בתקיפת החייל ואביו במאה שערים

כוחות משטרה עצרו הבוקר בשכונת מאה שערים חשוד נוסף, קטין, באירוע תקיפת החייל ואביו בשכונה לפני כשבוע וחצי. הקטין ניסה להימלט דרך החלונות, אך נלכד. מעצרו של החשוד הראשון הוארך ביממה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בסיון תשע"ח | 30.05.18
תקיפת חייל במא"ש. ארכיון (צילום: חיים גולדברג)

כוחות משטרה עצרו הבוקר (רביעי) חשוד נוסף באירוע תקיפת החייל ואביו בשכונת מאה שערים לפני כשבוע וחצי והוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

המעצר מגיע בהמשך לחקירת המשטרה על האירוע של תקיפת חייל לובש מדים ואביו לאחר שהתקבל דיווח מחייל לפיו הוא ואביו נכנסו עם רכבם לשכונת מאה שערים וסביבם החלו להתגודד חרדים קיצוניים שהחלו לקלל אותם, לתקוף ולגרום נזק לרכב ולחלונותיו על ידי השלכת חפצים וביצים.

כאמור, הבוקר הגיעו בלשי המשטרה לביתו של חשוד - קטין - בשכונת מאה שערים בירושלים ועצרו אותו תוך שמנסה להימלט דרך אחד מחלונות הבית.

החקירה הובילה עד כה למעצרם של שני חשודים בתקיפה.

כמו כן, בית המשפט האריך ביממה את מעצרו של החשוד הראשון בפרשה, שנעצר לפני כיומיים, לבקשת המשטרה - שמדגישה: "צפויים מעצרים נוספים".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות וללא פשרות תוך הפעלת מכלול האמצעים העומדים ברשותה על מנת לאתר, להגיע ולשים את יד החוק על כל עבריין המרשה לעצמו לתקוף ולגדף את לובשי המדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר