פרסום ראשון

דרעי זועם: נתניהו מונע את עצמאות הישוב החרדי תל ציון

בשנה האחרונה פעל השר אריה דרעי לקדם את הפרדת היישוב 'תל ציון' החרדי מ'כוכב יעקב' אלא שבישורת האחרונה הוא נתקל בהנחיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעכב את ההליך (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי זועם בימים אלו על ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל העובדה שלדבריו רוה"מ מונע מהישוב החרדי תל ציון לקבל 'סמל ישוב'.

זה למעלה משנה שדרעי, בכובעו כשר הפנים, פועל למען הפיכת הישוב החרדי 'תל ציון' לישוב נפרד מ'כוכב יעקב', כך שכבר בבחירות הקרובות יערכו בחירות לישוב בנפרד מכוכב יעקב.

לצורך כך, הקים דרעי ועדה שהגישה מסקנות התומכות בהפיכת תל ציון לישוב נפרד. דרעי החל לקדם את ההליך, בין היתר קיבל את אישור הפרקליט הצבאי הראשי תא"ל שרון אפק וכן את אישורו של של הביטחון אביגדור ליברמן והיועצים המשפטיים של משרדי הביטחון והפנים.

ואכן, כבר ביום ראשון הקרוב, בישיבת הממשלה השבועית, הייתה אמורה לעלות להצבעה 'החלטת ממשלה' המאשרת את ההליך, אך ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים ראש הממשלה מבקש לעכב את אישור החלטת הממשלה. יש מי שטוען שהסיבה היא חשש מתגובת ארה"ב.

הנחייתו של רוה"מ לעכב את אישור הפיכת תל ציון לישוב מעורת את זעמו של השר דרעי שלא מבין מדוע ראש הממשלה מעכב הליך שכה חשוב לו.

מלשכת שר הפנים אריה דרעי נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "השר רואה חשיבות רבה בקידום הסוגיה, אך יחד עם זאת מתואם באופן מלא עם כל הגורמים המדיניים על כל המשתמע מכך.

"מתן שירותים מוניציפליים בצורה ראויה הינה סוגיה שלא שנויה במחלוקת. אין זעם, יש שיח מכובד שממשיך להתנהל לטובת תושבי תל ציון וכלל אזרחי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר