לקראת הבחירות

התנאי לתמיכת גור: "למנוע את חיי הלילה במחנה יהודה"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מציב תנאים למועמדים לראשות העיר ירושלים, בכדי לקבל את תמיכת חסידות גור בבחירות, וקורא להם למנוע את הפריצות וחיי הלילה בשוק מחנה יהודה (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליצמן בביקור פתע בשוק מחנה יהודה (צילום: יח"צ)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מציב תנאים למועמדים לראשות העיר, בעוד השמועות רוחשות שהבטיח את תמיכתו לאחד המועמדים הקיימים, הרי שהבוקר (שישי) מפרסם עיתון 'המודיע' כי סגן שר הבריאות קורא למנוע את הפריצות וחיי הלילה בשוק מחנה יהודה בתנאי לתמיכת גור במועמד.

שוק מחנה יהודה הפך כבר מזמן לאייקון ירושלמי מובהק. ביום הוא מתפקד כשוק סואן ורועש שמשלב דוכני ירקות ודגים עם דוכני חלווה ומאכלי גורמה, ובלילות הוא הופך לאחד ממוקדי המסיבות והברים של העיר.

בעיקר בליל שישי, השוק נראה כמו מסיבה אחת גדולה, כשאלפי ירושלמים ותיירים מציפים את הברים והמסעדות הרבים שפתוחים משעות הערב ועד לפנות בוקר, כשהם גורמים לטענת השכנים החרדים ל"מפגעי צניעות חמורים" לצד מפגעי רעש ותברואה. גם חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן התריע בעבר על הפרצות בשוק.

ביקורו של ליצמן בשוק לפני כשנה

בדבריו קורא סגן הדר ליצמן למגר את הפרצות וההוללות בשוק מחנה יהודה. לדבריו, זה יהווה תנאי לכל תמיכה חרדית לראשות העיר ירושלים. הדבר שמפריע יותר מכל לבכירים בחצר גור ולסגן השר הוא מיקומו של השוק הסואן בסמוך לישיבת "שפת אמת" של חסידות גור.

ל'כיכר השבת' נודע כי הנושא הועלה שוב לאחרונה בפני האדמו"ר מגור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר