"הוא יימחק"

בכיר בליכוד: "דרעי חמור שלא מבין כלום"

בשל דברים הלועגים לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולמרות שהתנצל, בכיר בליכוד יצא במתקפה בוטה נגד יו"ר ש"ס: "דרעי חמור שלא מבין כלום, לדרעי יש ארבעה מנדטים והוא יכול גם להימחק". בליכוד הכחישו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: מארק ישראל סלם / פול - פלאש 90)

בכיר בליכוד תקף אמש (חמישי) את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי והגדיר אותו "חמור", וזה על רקע הלעג שלו לראש הממשלה בנימין נתניהו בהקשר הבחירות לראשות העיר ירושלים, כשאמר כי לנתניהו יש ארבעה קולות בעיר: בני הזוג, יאיר ואבנר.

מאז ההתבטאות של אריה דרעי ברדיו 'קול חי', דרעי הספיק להתנצל: "אני מעריך ומכבד את ראש הממשלה וביטאתי זאת בראיונות רבים בתקשורת, כולל בראיון אתמול בבוקר לרדיו קול חי. לצערי, בניגוד למנהגי, התבטאתי באופן לא מוצלח ואני מצר על כך".

אך התנצלותו של יו"ר ש"ס לא שכנעה בכיר בליכוד, שהחליט לתקוף את דרעי בבוטות. על פי הדיווח ב'כאן', אמר הבכיר: "דרעי חמור שלא מבין כלום, הוא אומר שלראש הממשלה יש רק ארבעה קולות בירושלים בזמן שלדרעי יש ארבעה מנדטים והוא יכול גם להימחק".

"לנו בליכוד יש ארבעים מנדטים מי הוא שיזלזל בכוח של ראש הממשלה בירושלים", הוסיף הבכיר במתקפה הבוטה על יו"ר ש"ס.

לאחר הפרסום ב'כאן', במפלגת הליכוד ניסו להוריד את המתיחות והכחישו את דבריו: "מי שאמר את הדברים הללו לא מייצג את הליכוד ולא מדבר לא בשמו של ראש הממשלה. ראש הממשלה נתניהו מכבד את השר אריה דרעי ואת השותפות רבת השנים עם תנועת ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר