תיעוד התקיפה בפרסום ראשון

התגרות, דקירה ומהומה: כך הותקף העסקן במרכז בני ברק

יחידת התביעות של המשטרה תגיש כתבי אישום נגד בני הנוער שתקפו את העסקן בני וולקן, ברחובה של עיר בבני ברק • "כיכר השבת" בפרסום ראשון עם התיעוד המלא מהתקיפה והמהומה • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

תיעוד מזעזע: זה אירע בליל שישי לפני כשבוע, סמוך לשעה 22:50 ברחוב רבינוב בבני ברק, העסקן בני וולקן, שהגיע לרחוב כדי להשתתף בחתונה באודיטוריום סמוך, נתקל בדרכו בנער שסיים למלצר באולם סמוך.

עוד בנושא:

ככל הנראה הנער וחבריו היו שתויים ולאחר חילופי מילים שנמשכו שניות בודדות, החל הנער לדקור את וולקן ולהכות בו, כשתוך דקות מתאספים עשרות מחבריו ומכים בו בעוד הוא מוטל על הרצפה זב דם.

התיעוד מהתקיפה המזעזעת מתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' ובו נראה לראשונה וולקן פוסע בסמוך לחבורת המלצרים שהתגודדה במקום, כאשר לפתע אחד הנערים מתגרה בוולקן ודופק לו על השטריימל ולאחר מכן קופץ לעברו ומתחיל להכותו.

וולקן מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את שאירע באותם הרגעים: "זה התחיל מנער אחד, כשתוך דקות הצטרפו אליו עשרות מחבריו, זה היה מזעזע. הוא ניגש אליי עם אבן חדה ודקר אותי בחזקה במצח, חרדים רבים יצאו מהחתונה וניסו להפריד, תוך כדי שהם מזמינים את כוחות המשטרה, ובשלב זה הנערים נמלטו".

וולקן פונה לבית החולים מעייני הישועה עם חבלות ראש ושוחרר לביתו בערב שבת.

אחד מבעלי העסקים באזור אומר ל'כיכר השבת' כי "הכתובת הייתה על הקיר. הפציעה החמורה של בני וולקן ביום חמישי האחרון, במהלך לינץ' שביצעו בו עשרות נערי שוליים, היא אסון שבעבע כבר זמן רב. גם בלי שהם עצמם יחטפו מכות, בעלי העסקים מספרים שהם סובלים מחבורות הנערים, שפושטים על האזור, ומפגינים התנהגות מאיימת".

ממשטרת מרחב דן נמסר כי "תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אדם שהותקף באולם אירועים ופונה במצב קל (ע"פ גורמי הרפואה) לבית חולים. החשודים ברחו מהמקום. בעקבות זאת, מחלק הנוער החל בביצוע פעילות חקירתית מורכבת ומאומצת, תוך שימוש באמצעים גלויים וסמויים ותוך מספר ימים אותרו שני חשודים במעשה ונעצרו.

"החשודים (קטינים, מרכז הארץ) נעצרו ונחקרו בתחנת דן. בחקירתם קשרו עצמם לאירוע. מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בת"א והיום עם סיום איסוף חומר הראיות, צפויה כאמור יחידת התביעות להגיש כתב אישום בעניינם ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים".

עוד נמסר כי "חקירה נחושה ומאומצת היא שהובילה לאיתור זהותם ולמעצרם של החשודים בתקיפה שנמלטו מהמקום . משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש נגד עבריינים שבמעשיהם יפרו את הסדר הציבורי ויפגעו בבטחונם של תושבים ותפעל למיצוי הדין עימם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר