הקרב על ראשות העיר

ערד: הליכוד וגור מתאחדים נגד ניסן בן חמו

הוועדה המוניציפלית של הליכוד החליטה לאפשר למשה אדרי להתמודד על ראשות העיר ערד. תושבי ערד החרדים, בהם גם אלפי חסידי גור, צפויים לתמוך במועמדותו לראשות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ניסן בן חמו. ארכיון (צילום: Talucho/Flash90)

הבחירות לראשות עיריית ערד: בתום סבב התייעצויות ופגישות, הוחלט בוועדה המוניציפלית של הליכוד, לאפשר למשה אדרי, יו"ר סניף הליכוד בערד, להתמודד לראשות העיר מטעם המפלגה. ככל הנראה יצטרפו לתמיכה במועמדות אדרי, גם החרדים בערד היושבים כיום באופוזיציה.

חסידות גור ידעה עימותים רבים מול ראש העיר המכהן ניסן בן חמו. בעת האחרונה נערכו מספר פגישות בין אדרי לסגן השר יעקב ליצמן ובכירים בחסידות בערד, שככל הנראה צפויים לתמוך במועמדותו לראשות העיר. כעת פועלים בליכוד לצרף לתמיכה באדרי גם את מפלגת כולנו.

אדרי, שימש כסגן וממלא-מקום ראש העיר דאז בצלאל טביב ומחזיק תיק כוח-אדם, תיק שבמסגרתו הוא היה אמון על הכנתה ויישומה של תוכנית ההבראה לעירייה. אדרי, המתמודד בראש רשימת הליכוד בעיר, הוא גם חבר לשכה, מזכירות ומרכז הליכוד, ומתוקף תפקידיו הוא מקושר לשלטון ובעיקר לשרי הליכוד.

אדרי הגיב ואמר כי "מה שמאפיין יותר מכל את ההחלטה של הוועדה המוניציפלית, היא הנכונות לצאת לדרך חדשה, מאחדת, אבל בעיקר מלאת ניסיון וחדורת מוטיבציה להצליח למען העיר ותושביה. בימים הקרובים נחל בהכנות לפתיחת הקמפיין".

כזכור, בראיון לרדיו דרום השבוע, אמר ראש העיר בן חמו אמירה חריגה שעוררה עליו את זעמם של מתנגדיו: "העיר עלולה להגיע ל-40% חרדים, ולעיר כזאת אין לה זכות קיום".

"גם בבחירות הקודמות מועמד הליכוד ניסה לגייס את חסידות גור לבחירות", אמר בן חמו. "זה בלוק משמעותי של 2,500 בוחרים. זה מראה לי עד כמה הליכוד מנותק ממה שקורה בערד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר