ההסלמה בדרום

מקומם: צה"ל סימן למחבלי החמאס כדי שימלטו ולא ייפגעו

לפי דיווח שמתפרסם היום, כוחות צה"ל סימנו למחבלי החמאס כי העמדות בהן הם שוהים ברצועת עזה בדרך לתקיפה על ידם, כדי שיספיקו לברוח ולא להיפגע - כך שתימנע הסלמה נוספת (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צילום ארכיון: פלאש 90 (צילום ארכיון: פלאש 90)

האם צה"ל דאג לוודא רגעים לפני תקיפה בעזה, כי מחבלים לא ישלמו בחייהם, כדי לא להסלים עוד את המתיחות בדרום? כך לפחות עולה מדיווח שמתפרסם היום (ראשון).

כזכור, חיל האוויר תקף הבוקר חמישה יעדים שהוגדרו יעדי טרור במוצב הכוח הימי של חמאס בצפון רצועת עזה, כתגובה לירי הלילה לעבר ישראל ששלוש רקטות ממנו יורטו בידי מערכת כיפת ברזל.

במהלך הלילה נשמעו אזעקות בשדרות ובמועצות האזוריות לכיש, חוף אשקלון, שער הנגב, שדות נגב ואשכול, בעקבות שיגורים שבוצעו מעזה לאזורים אלו מדי פעם במהלך הלילה, במקביל לתקיפת עשרה יעדים בעזה על ידי צה"ל.

אך דיווח מקומם שכאמור מתפרסם היום מעלה סימני שאלה בדבר רצינות כוונותיה של מערכת הביטחון - הפועלת כמובן בהנחיית הדרג המדיני.

התקיפה של צה"ל בעזה (צילום: דובר צה"ל)

"אתמול בלילה, לפני שצה"ל תקף את העמדות של חמאס, הוא פתח זרקור, ממש עצום, על אחת העמדות שם, הבהב, נתן להם חמש דקות לברוח, ואז פגע", טוען העיתונאי הערבי-ישראלי הוותיק, סלימאן א-שאפי המנהל כיום את הערוץ הערבי ברשת i24news.

א-שאפי אף הסביר בתכנית 'העולם הבוקר' ב'רשת', את הרקע לדיווח: "כלומר - אין פה כוונה לפתח ולנסות להגיע להסלמה".

מצה"ל טרם נמסרה תגובה לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר