דגל בקרב אבוד?

סקר חדש: יונה יהב מנצח עם 50% תמיכה

סקר חדש בעיר חיפה מעלה כי ראש עיריית חיפה יונה יהב, בו נאבקים בכירי 'דגל התורה', מוביל עם 50% תמיכה. הרחק מאחור נמצאת עינת קאליש רותם עם 24.5% בלבד (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראש העיר יונה יוהב (יונתן זינדל, פלאש 90)

בזמן ש'דגל התורה' הכריזה מלחמה על ראש עיריית חיפה יונה יהב, נראה כי ראש העיר המכהן יכול להיות רגוע: מסקר גיאוקרטוגרפיה בראשות אבי דגני עבור 'הליכוד' עולה כי יונה יהב מוביל עם 50% , אחריו נמצאת המתמודדת עינת קאליש רותם עם 24.5 בלבד.

בזירה החרדית, בה עוד לא הודיעו המפלגות במי יתמכו לראשות. כאשר דגל התורה מבקשת לתמוך במועמד חזק מול יהב שעשוי לנצח את יהב, ואילו ש"ס ואגודת ישראל עדיין לא הודיעו במי יתמכו, סקר זה בהחלט מעניק תמיכה גדולה ליהב על פני יריביו.

הסקר שנערך בהזמנת מפלגת הליכוד הארצית במטרה לבחון אפשרות של התמודדות מועמדים שונים מטעם הליכוד בחיפה ובערים נוספות. מעלה כי אילו נערכו הבחירות לראשות העיר חיפה בימים אלו הרי שהתוצאות בקרב בעלי הדעה כדלהלן: יונה יהב 50%. עינת קליש 24.5%. יעקב בורובסקי 12%. ישראל סביון 5.7%. דוד עציוני 3%. אביהו האן 2.4%. מנדי זלצמן 0.9% וירון מזוז עם 0.7%.

טרם החליטו ולא מתכוננים להצביע או מסרבים להשיב 30%

יצוין, כי סקר זה וכן סקר שנערך לאחרונה על ידי מכון מדגם בראשות הד"ר מינה צמח ומנו גבע עבור "רדיו חיפה" מוכיחים כי יהב ממשיך לעמיק את אחיזתו ולהגדיל את הפער בינו לבין המתמודדת המרכזית רותם קאליש.

לצד זאת, בסביבתה של קליש רותם מזכירים כי מדובר בראש עיר שמבקש את תמיכת התושבים בפעם הרביעית ומקבל רק 50% עוד לפני שפתחו המועמדים בקמפיין. לדבריהם: "יהב צריך להיות מודאג מסקר שכזה ולא לחייך"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר