המשפחה התרגשה

מכתב מהחייל שנהרג: "כמה נתת מעצמך השבוע?"

בני משפחתו של סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד, החייל שנרצח על ידי מחבלים שהשליכו עליו לבנת שיש, איתרו יומן ישן שכתב בתחילת שירותו הצבאי עם מסרים מעצימים (חדשות, צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

בני משפחתו של סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד, החייל שנהרג לפני כשבוע בפעילות מבצעית של יחידת דובדבן ברמאללה שעה שלבנת שיש הושלכה על ראשו, מצאה בין חפציו של רונן מכתב שכתב בתחילת שירותו הצבאי - כך דיווח היום (ראשון) אתר ynet.

"צריך לעשות עם עצמך חושבים כל יום – כמה נתת מעצמך השבוע?" כתב רונן הי"ד. על פי הדיווח, חבריו של רונן סיפרו כי הוא תיעד כמעט כל דבר שקרה בצבא ביסודיות, תוך שהוא משתמש בעשרות פנקסים ומחברות שמרביתם עדיין לא הגיעו לידי משפחת לוברסקי.

רונן הי"ד (פייסבוק)

עם זאת, בחדרו של לוברסקי נמצא פנקס אחד שנכתב בימים הראשונים בצה"ל. "צריך לעשות עם עצמך חושבים כל סופ"ש, או כל יום, מה נתת השבוע? כמה נתת מעצמך השבוע? איך ניתן לשפר וכמה לשמר. לא לזלזל במקום שאתה נמצא בו – ביחידת דובדבן! בקורס לוט"ר שלא כל אחד בצה"ל זוכה לעבור".

"היומנים האלה זה פלא אדיר. אני הייתי סמל טירונים בדוכיפת ולא רשמתי כל דבר כמוהו. המפקדים שלו היו בשוק מזה", אמר אריק, אחיו של רונן הי"ד. "הוא חסר לי באופן אישי. חסרה הנורמליות, קשה לי שלא נשב ונדבר על הצבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר