התנהגות מביכה

ח"כ יואב בן צור לעג לאלפי המתנדבים החרדים - והתנצל

במהלך אירוע למתנדבים חרדים במד"א, בחר ח"כ יואב בן צור ללעוג ולהאשים את אלפי המתנדבים החרדים של 'איחוד הצלה': "יש כאלו שלוקחים מצלמה כשמצילים חיים" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יואב בן צור בכינוס, אמש (צילום: אברומי ברגר)

"יש כאלו שלוקחים כשמצילים חיים מצלמה איתם, לא אתם", במילים בוטות אלו השתמש יו"ר סיעת ש"ס כנגד אלפי המתנדבים, החרדים ושאינם, ב'איחוד הצלה'.

את הדברים בחר ח"כ בן צור לומר במהלך כנס מתנדבים חרדים של הארגון המתחרה, מגן דוד אדום.

דבריו של הח"כ מש"ס עוררו סערה בקרב מתנדבי 'איחוד הצלה' שלא הצליחו להבין, מדוע דווקא הח"כ החרדי בוחר לתקוף אותם.

"מדהים", אמר פעיל בש"ס המתנדב ב'איחוד הצלה': "למה הוא בוחר לפגוע באלפי מתנדבים חרדים? מאיפה זה בא לו?. הוא כנראה לא יודע, אבל אפילו חבר הכנסת ינון אזולאי, הבן תורה של ש"ס, מתנדב ב'איחוד', זו אמירה אומללה".

ח"כ בן צור, שככל הנראה הבין שטעה, מיהר להבהיר את דבריו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו. אבקש להבהיר, כי בנאומי לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אחד. דבריי כוונו אך ורק לבודדים שלעתים בלהט העשייה שוכחים את כבוד האדם ופרטיותו".

בתגובה לכתבה מסר ח"כ הרב יואב בן צור: "אין ולא הייתה לי כוונה ללעוג לפעילי ומתנדבי ארגון איחוד הצלה, אשר אחד ממתנדביו הציל את קרוב משפחתי מדרגה ראשונה. אני מעריך ומוקיר את כלל ארגוני ההצלה, ובכוונתי לפעול לקידום תקצובם. מי שמכיר אותי יודע שכבוד האדם מוביל אותי ולא אפגע בו לטובת מהלך יחסי ציבור "מוצלח" ככל שיהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר