המסתערבים בפעולה

צפו: כך נלכד המחבל שביקש לפגוע בראש הממשלה

כך לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב הביאו למעצרו של ג'מאל רשדה, תושב מחנה הפליטים שועפאט במזרח ירושלים, בעל ת.ז ישראלית, בחשד לחברות בחולייה לפגיעה בנתניהו • צפו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שהותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי סיכל תשתית טרור שנועדה לביצוע פיגועים נגד בכירים, בהם פגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מפרסמת המשטרה את סרטן מעצרו של ג'מאל רשדה תושב מחנה הפליטים שועפאט.

בבוקר ה-22.04.18 התקבל ביחידת המסתערבים הפועלת במחוז ירושלים מידע מודיעיני שתורגם כבר באותו הלילה לפעילות מבצעית מורכבת במחנה הפליטים שועפאט.

הפעילות כללה כניסה רגלית שקטה, איתור הבית בו שהה החשוד, פעילות סביב הבית בכדי למנוע ניסיונות בריחה, פריצה לבית וביצוע המעצר.

כאמור מהודעת שירות הביטחון הכללי עלה, כי על פי אכוונת גורמי טרור מחו"ל, תכנן מחמד לבצע פיגועי טרור משמעותיים כנגד מגוון יעדים, בהם פגיעה באישים בכירים - ראש הממשלה בנימין נתניהו, וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

כמו כן, עלה כי מחמד רשדה תכנן פיגועי טרור נגד מבנים השייכים לקונסוליה האמריקאית וכנגד משלחת של נציגים קנדיים השוהים בירושלים במטרה לאמן את כוחות הרש"פ בגדה. לטובת קידום חלק מהפיגועים, התכוונה התשתית להכניס לישראל פעיל טרור מירדן.

עוד עלה בחקירה כי מחמד רשדה ביצע מהלכים מקדימים לאיסוף מודיעין אודות היעדים נגדם תכנן לבצע פיגועים, בהוראתו של פעיל הטרור מסוריה.

כתבי אישום כנגד המעורבים הוגשו ביום ראשון בשבוע שעבר.

במשטרה מציינים כי "לוחמי מג"ב לרבות אלו המשרתים ביחידות המיוחדות, ניצבים בחזית הלחימה בטרור. לחימה לה שותפים ארגוני ביטחון נוספים שיחד עם מג"ב יוצרים שכבת הגנה עבה ואיכותית לתושבי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר