מהומה בכנסת

צפו: חנין זועבי הורדה מדוכן הנואמים בכנסת

ח"כ חנין זועבי הורדה הצהריים מדוכן הנואמים במליאת הכנסת לאחר שתקפה והאשימה את חיילי צה"ל: "בני אדם נרצחים על ידי החיילים. אתם צריכים להיות מוחרמים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

מהומה במליאת הכנסת: חברת הכנסת חנין זועבי הורדה בצהריים (רביעי) בכוח מדוכן הנואמים במליאה לאחר שסירבה לציית לבקשתה של סגנית יו"ר הכנסת טלי פולסקוב שבקשה ממנה לסיים את נאומה, ולאחר מכן אף הוצאה מהמליאה.

במהלך נאומה התייחסה זועבי להחלטת נבחרת ארגנטינה לבטל את משחק הידיות עם ישראל, שתוכנן לסוף השבוע, ואמרה: "כשמדברים על נשים בעזה זה לא סבל שנוצר יש מאין, מדברים על אחריות ישראלית מלאה על הסבל הזה.

"אחרי שמדינת ישראל הרסה את התשתיות ואת התשתית החקלאית בעזה, היא אומרת לנו, אומרת לנשים ולגברים בעזה מה לאכול ואיך לאכול. אתם צריכים להיות מוחרמים. האנשים בעזה הם פליטים, האדמה שלהם נמצאת פה. לא להחשיב את בני האדם שנרצחים על ידי החיילים. הדמוקרטיה זה סיוט בכנסת הזו".

השר יריב לוין הגיב לדברים במליאה ואמר: "היינו עדים כאן לעוד נאום שטנה, הסתה, חרפה שבאף פרלמנט בעולם לא היו מאפשרים אותה. צריך לומר את האמת, מה נלין על ח"כ זועבי כאשר היא יושבת כאן רק בגלל שבג"צ ביטל את החלטת ועדת הבחירות המרכזית לפסול אותה ולמנוע מהחרפה הזו לכהן בכנסת. פתח את שערי הכנסת לרווחה לכל בוגד ולכל בוגדת, לכל תומך טרור. אני מציע שבמקום לצעוק על ח"כ זועבי נסיק את המסקנות ונתקן סוף סוף את מה שצריך לתקן".

כזכור, בתחילת השבוע תקף שר הביטחון אביגדור ליברמן את המפלגות החרדיות המסרבות לתמוך בהדחת זועבי מהכנסת: "המחבלת חנין זועבי נמצאת בכנסת ומקדמת טרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל רק בגלל שחברי כנסת מהמחנה הציוני, יש עתיד והמפלגות החרדיות, מסרבים לחתום על הצעתו של ח"כ עודד פורר להדיח אותה על פי חוק".

לדבריו: "לא מצליח להבין למה יעקב ליצמן, יצחק הרצוג ועפר שלח נותנים יד לטרוריסטית הזו (זה בסדר תמר זנדברג, ממך אין לאף אחד ציפיות). הדבר היחיד הלא דמוקרטי שיש כאן זה מחבלת שיושבת בכנסת ופועלת נגד חיילי צה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר