טרור העפיפונים

דני סיידה תוקף: "הנגבי תתעורר, הכל נשרף"

דבריו של השר הנגבי כי אינו מתרגש מטרור העפיפונים, עוררו את זעמו של ח"כ דני סיידה (ש"ס) שקורא בתגובה להעיר את הנגבי מהתרדמת - "עוד מעט לא יהיה מה להציל" (חדשות)

הנגבי וסיידה (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

"להעיר את הנגבי מהתרדמת", כך קורא חבר-הכנסת דני סיידה (ש"ס) בתגובה לדברים שהשמיע הבוקר (חמישי) השר צחי הנגבי בראיון ב'גלי צה"ל' על טרור העפיפונים ממנו סובלים החקלאים.

"עפיפוני תבערה? אני לא הייתי מתרגש יותר מדי", אמר הנגבי והצית סערה, "אני לא מתרגש, החקלאים יזכו לפיצוי. אני בטוח שזה מתסכל, אבל העפיפונים מעידים על עליבות אויבנו. הנה הם מצאו נזק חדש. גם לזה נמצא פתרון".

ח"כ דני סיידה החקלאי, החקלאי היחיד כיום במשכן הכנסת, מגיב לדברים ותוקף את הנגבי. "מגרונו נשמע ניתוק מוחלט מהמצב", אומר סיידה, "כנראה שאצל הנגבי אנשי החקלאות הם לא מכלל תושבי ואזרחי ארץ ישראל".

"האדישות והאטימות שהוא שידר בדבריו כלפי אותו קהל שטיפח ושימר את אדמת ארץ ישראל, מעידים שהוא רחוק מלגלות סימפטיה כלפי מצוקת החקלאים, בפרט בתקופה זו שענף החקלאות נמצא בתקופת מאבק בתוך הבית, וכעת גם מהאויב מבחוץ", מוסיף סיידה.

סיידה מביע תקווה כי "זו לא עמדת שאר החברים במפלגתו", ויוצא בקריאה לחברי הליכוד, "להעיר את מר הנגבי מהתרדמת, עוד מעט כבר לא יהיה מה להציל. שדות וסחורות נשרפים באש, והנגבי קורא לחקלאים לא להיבהל".

"לידיעתך מר הנגבי", מוסיף ח"כ סיידה, "מוצר שעמלת עליו, חרשת, ניכשת, השקית, דישנת, קצרת, אספת, ארזת ושיווקת, ושכל גאוותך עליו, יש מינימום של ציפייה והערכה מבני אנוש, מלבד הפיצוי הכספי, בוודאי לא שמעת את המושג ממקורות היהדות "נהמא דכיסופא", שהינו לחם הבושה, דבר שקיבלת ושלא עבדת בשבילו הוא לחם הבושה. אז אנא ממך, טפל בבני העוולה השורפים את שדותינו במקום להפוך את הפיצוי לערך בפני עצמו".

לסיום, אומר סיידה בפנייה להנגבי כי "אני מצפה ממך להסתכל לאותם חקלאים שהם בשר מבשרינו בעיניים, ולהתנצל על הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר