"18 מנדטים"

בגלל סקר? לפיד סירב להגיע לראיון באולפן

בחדשות 10 פרסמו סקר חדש לפיו הליכוד מקבל 31 מנדטים ואילו יאיר לפיד 18 מנדטים. המגישה איילה חסון סיפרה לצופים כי לפיד סירב להגיע לראיון בגלל שידור הסקר (חדשות)

יאיר לפיד (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

סקר חדש שפורסם בסוף השבוע בחדשות 10 מעלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, בצל המתיחות בעזה וביטול הגעתה של נבחרת ארגנטינה לישראל, הרי שהליכוד הייתה מובילה כמפלגה הגדולה עם 31 מנדטים.

במקום השני, מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, עם 18 מנדטים. המחנה הציוני במקום השלישי עם 13 מנדטים בלבד.

הרשימה המשותפת מקבלת 12 מנדטים, הבית היהודי - 11 מנדטים, מרצ - 7 מנדטים, כולנו - 6 מנדטים, ישראל ביתנו - 6 מנדטים.

יהדות התורה מקבלת לפי הסקר 6 מנדטים, ואילו ש"ס מקבל חמישה מנדטים. גם הרשימה החדשה של אורלי לוי-אבקסיס עם 5 מנדטים.

משתתפי הסקר נשאלו "מבין האישים הבאים, מי לדעתך המתאים ביותר לעמוד בראשות הממשלה?", 39 אחוזים השיבו - בנימין נתניהו, הרחק מאחוריו יאיר לפיד עם 13 אחוזים, 7% בחרו באבי גבאי, 6% בנפתלי בנט ו-4% השיבו אביגדור ליברמן.

הסקר נערך באמצעות פרוייקט המדגם בהנהלת הד"ר אריאל אילון ובמגזר הערבי באמצעות חברת סטאטנט בהנהלת יוסף מקלדה, בפיקוחו של הפרופסור קמיל פוקס.

תקרית משעשעת נרשדמה באולפן התוכנית כאשר המגישה איילה חסון דיווחה לצופים כי יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, סירב ברגע האחרון להגיע לראיון באולפן, זאת לאחר שדוברו שאל אם ישודר סקר מנדטים, ולאחר שנענה בחיוב הוא הודיע כי לפיד לא יגיע לראיון.

"אנחנו לא פועלים לפי תכתיבים, לא ביטלנו את הסקר ולפיד לא בא", אמרה המגישה איילה חסון והפנתה שאלה ללפיד: "אם סקר מנדטים מפחיד אותך, איך תתמודד עם איומים אמיתיים כמו נסראללה, איראן, אבטלה, חבל מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר