דיווח ב'כאן 11'

התיק נגד מרים פיירברג קרס; מסתמן: כתב אישום נגד שר

כמעט שלוש שנים אחרי המעצר התקשורתי של ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג, ב"כאן "11 דווח כי התיק נגד פיירברג קרס. לעומת זאת, התיק נגד - שמעון שר לא נסגר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרים פיירברג. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

כמעט שלוש שנים אחרי המעצר התקשורתי של ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג, ב"כאן "11 דווח כי התיק נגד פיירברג קרס ואין ראיות להגשת כתב אישום נגדה בעבירת שוחד. לעומת זאת, התיק נגד הנציג החרדי הבכיר - שמעון שר לא נסגר.

על פי הדיווח, לפני שבוע התכנסו בכירי המשטרה והפרקליטות במטרה להציל את התיק. ההחלטה על סגירת התיק הגיעה לאחר מחלוקת קשה בפרקליטות אם ניתן להגיש כתב אישום נגד פיירברג, במסגרת חקירת השוחד המתנהלת נגדה.

החשדות נגד ראשת העיר עלו כשהתגלה, בין היתר, כי היא חתמה על היתרי בנייה של פרויקט, שבו הייתה לה בעלות על דירה באמצעות נאמן. לטענתה, החתימה שלה על האישור הייתה טכנית בלבד, מבלי שידעה כי מדובר בפרויקט שקשור אליה.

נגד סגן ראשת עיריית נתניה שמעון שר, כך לפי הדיווח, יוגש כנראה כתב אישום בעבירות שוחד לאחר שמעשיו אינם משיקים למעשיה של פיירברג.

בתוך כך, לפחות שלושה מועמדים יתמודדו לראשות העיר נתניה, מול פיירברג, שעד כה הייתה בהליך משפטי, ולמרות זאת הודיעה כי תילחם על חפותה ותתמודד לראשות העיר.

גורמים פוליטיים מעריכים כי סגירת התיק תסלול את דרכה של פיירברג (הליכוד) לראשות העיר והמועמדים לראשות העיר יצטרכו מהפך של ממש בשביל בשביל לנצח אותה בקלפי.

מחקירת יחידת להב 433, עלה כי פיירברג ובני משפחתה חברו באמצעות עו"ד אברהם גוגיג, חשוד מרכזי נוסף בפרשה, ליזמים שונים בעלי אינטרסים בעיר נתניה וקיבלו מהקבלנים והיזמים, בין היתר, את הזכות לרכוש חלק בפרויקטים שונים בשותפות, בעלויות פחותות משמעותית, עלויות אשר לימים מניבות לראשת העיר זכות לדירה במחיר מופחת, כאשר הדבר שיקף, במקרים מסוימים, הטבה של מאות אלפי שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר