לא לומדים לקח

צעיר חרדי חזר מאומן ונתפס עם 5 ק"ג סמים

צעיר חרדי עוכב בתחילת השבוע שעבר בנמל התעופה בן גוריון עם חזרתו מאומן, כשבכבודתו נמצאו חמישה קילוגרם של סמים מסוג קוקאין, כך נודע ל"כיכר השבת" (חדשות, חרדים)

אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

צעיר חרדי עוכב בתחילת השבוע שעבר בנמל התעופה בן גוריון כשבכבודתו נמצאו חמישה קילוגרם של סמים מסוג קוקאין, כך נודע ל"כיכר השבת".

מדובר בבחור חרדי שחזר מאומן יחד עם חבריו לאחר תפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב זיע"א, כאשר עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון הוא עוכב על ידי הרשויות לאחר שעורר את חשדם.

לאחר בדיקה שנערכה התגלה כי הוא מחזיק 5 ק"ג של סמים מסוג קוקאין, אותם העביר ארצה, המשטרה חושדת כי הוא התכוון לסחור בסמים.

הבחור הועבר לחקירה ומעצרו הוארך וכעת הוא ממתין לתחילת המשפט בעניינו.

כזכור, לפני כחודש וחצי, נעצר בחור חרדי, נכדו של ח"כ מכהן מ'יהדות התורה', בחשד לייבוא סמים, זאת עם נחיתתו מבלגיה. בתיעוד וידאו שפרסמה המשטרה נראו הרגעים הדרמטיים בהם אנשי המכס והמשטרה בנתב"ג חשפו את הסמים במזוודה.

תפיסת הסמים אצל נכד הח"כ החרדי (צילום: דוברות המשטרה)

במזוודה של החשוד, נתפסו 4 בקבוקי יין ובתוכם 4 ליטר סם נוזלי מסוג קוקאין. כמו כן, הכילה המזוודה בדופן כפולה כ-5 ק"ג סם מסוג קוקאין. אם לא די בכך, הוא החזיק בתפילין שנשא בנפרד שתי מנות סם מסוג קוקאין במשקל של מס' גרמים.

מהחקירה שניהלו חוקרי הימ"ר של משטרת ישראל, עלה כי במהלך חודש אפריל הציע אחר לנאשם לטוס לבלגיה במטרה לייבא לישראל סם מסוכן מסוג קוקאין בתמורה לסכום של 4,000 שקל כאשר את מחציתם יקבל הנאשם טרם נסיעתו ואת היתרה עם חזרתו ארצה.

מכתב האישום עולה כי בזמן שהותו במלון באנטוורפן בבלגיה, נאמר לנאשם לרדת לרחוב ושם נמסרה לו המזוודה שהכילה את הסמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר