ערב הפסגה עם טראמפ

פייק צפון קוריאני: "הציוני המסריח מנסה להכשיל"

"נתניהו ציוני מצחין, פושע ושקרן" - הציוץ הבוטה הזה עלה בחשבון טוויטר שמתחזה לזה של שר החוץ הצפון קוריאני. דובר ישראלי רשמי נפל בפח ומיהר להגיב (דיגיטל, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בסיון תשע"ח | 11.06.18
נתניהו ויונג הו (צילום: מתוך @RiYongHo בטוויטר / נתניהו בפייסבוק)

פחות מ-24 לפני הפסגה ההיסטורית בין קים ג'ונג און שליט צפון קוריאה לבין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ונדמה היה כי שר החוץ רי יונג הו החליט משום מה להשתלח דווקא בישראל.

בחשבון טוויטר הנושא את שמו, התפרסמה התייחסות להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול לסייע לאיראן בהתפלת מים. "הציוני המסריח נתניהו מציע לאיראן מים", נכתב שם. "הוא פושע ושקרן אז ההצעה לא רלוונטית. בינתיים הוא לא טורח להציע מים לתושבי עזה, אלא הורג אותם במקום זאת".

את כעסו נימק "יונג הו", בכך שלטענתו "ישראל עובדת שעות נוספות כדי לגרום לפסגה בסינגפור להיכשל. היא שונאת את צפון קוריאה", קבע.

מי שמיהר להגיב לציוצים הקשים, הוא דובר משרד החוץ עמנואל נחשון, שחשב כי אכן מדובר בשר החוץ של צפון קוריאה, וכתב לו: "החלק הטוב הוא שאתה עוקב אחרינו בטוויטר וגם מגיב. החלק הרע הוא שאתה מעליב אותנו בלי שום סיבה".

"ישראל היא מדינה שוחרת שלום, שמגינה על עצמה מול האכזריות והשנאה של המשטר האיראני שמבקש להשמיד אותנו", הוסיף הדובר הישראלי.

הצעתו של נתניהו לאיראן, שהרגיזה את הבכיר הצפון קוריאני (צילום: עמוד הפייסבוק של נתניהו)

בתוך כך, שעות לפני כן, היה זה המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי - האמיתי... - שצייץ לגבי נתניהו: "רוצח הילדים, ראש הממשלה של המשטר הציוני, מבקר באירופה ועושה את עצמו קורבן".

"הוא טוען שאיראן רוצה להשמיד את האוכלוסיה שלו. הקהל האירופי מקשיב, מהנהן בראשו ומסרב להגיד לו 'אתה מבצע פשעים בעזה ובירושלים", סיים חמינאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר