המו"מ עם אבוטבול

בית שמש: לאחר שנפגשו בנפרד - נציג 'כח' מכחיש זאת

חילוקי הדעות בבית שמש נחשפו שוב בהודעה שהוציא נציג סיעת 'כח' בה טען כי היא בשיתוף עם 'דגל' - שרוב חבריה הכחישו זאת, וניסה להכחיש את המציאות (חדשות, חרדים)

הנציגים בפגישה עם אבוטבול. ארכיון (באדיבות המצלם)

המשא ומתן המתארך בעיר בית שמש חושף את יחסי הכוחות האמיתיים בין המפלגות אך יותר מכך מלמד כי כל נציג עושה דין לעצמו ללא שום קשר להחלטה המפלגתית או להנהגת התנועה אליה הוא משתייך.

אתמול (שלישי), דווח לראשונה ב'כיכר השבת', כי במהלך פגישת המו"מ בין ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, לנציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', ישב אבוטבול במשך כשעה וחצי למו"מ עם אנשי שלומי אמונים בלבד, זאת לאחר שאנשי דגל התורה שמוליק גרינברג וישראל סילברסטיין, נאלצו לצאת.

פגישה נפרדת עם המפלגות הייתה דרישתו של אבוטבול כדי לקדם את המו"מ, לעומת זאת בשלומי אמונים ובקרב חלקים מדגל התורה התעקשו על פגישה משותפת, כחלק מהסכם בין המפלגות על הליכה משותפת למשא ומתן .

אלא, שכעבור שעות ספורות, הוציא נציג סיעת "כח" (שלומי אמונים) בבית שמש, שמעון גולדברג, הודעה לתקשורת, כאשר בתחילתה טען כי מדובר ב"הודעה משותפת מטעם דגל התורה ושלומי אמונים בבית שמש".

בהודעה, הוא הכחיש את הדיווח על פגישה נפרדת והתקדמות במו"מ וטוען כח "בניגוד לפרסומים הישיבה התקיימה במשותף שני הסיעות דגל התורה ושו"א יחד ולא בנפרד. לצערנו לא נרשמה שום התקדמות במו"מ, נשארנו בדיוק היכן שהסתיימה הישיבה הקודמת לפני מספר שבועות, יש לנו חשש שהישיבות הן רק בכדי לצאת ידי חובה".

עוד נכתב בהודעה: "ראש העיר חזר על בקשתו לקיים ישיבות נפרדות בין הסיעות, אך עמדתנו נשארה כי הישיבות מו"מ יתקיימו רק במשותף דגל התורה ושלומי אמונים יחד".

יצויין כי בפגישות הקודמות הוציאו נציגי דגל התורה את ההודעות המשותפות בדרך כלל בהוראה מגבוה, מלשכתו של ח"כ אורי מקלב, שהופקד על המשא ומתן בעיר מטעם התנועה הליטאית.

"כיכר השבת" ניסה לבדוק מי בדגל התורה אישר את ההודעה המשותפת אולם נתקל בקשיים שכן גם בדגל התורה הארצית וגם בדגל התורה המקומית איש לא לוקח אחריות על ההודעה.

גם חברי המועצה מטעם דגל התורה בבית שמש משה מונטג וישראל סילברסטיין טוענים כי לא ראו את ההודעה לפני שנשלחה לעיתונאים. במקביל, גרינברג מסרב לומר אם אישר לבדו את ההודעה.

כך או כך, נדמה שלראשונה הצליח אתמול אבוטבול באמתלה של סיבות טכניות, להפריד בין שלומי אמונים לדגל התורה, דבר אליו חתר לאורך כל המשא ומתן.

השאלה הגדולה הינה האם אבוטבול אכן חפץ לסיים את המשא ומתן או שהמטרה כעת הינה למשוך זמן עד שתתקבל ההחלטה בדרגים הגבוהים של המפלגות לגבי הדילים המערכתיים בערים השונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר