חולם לעזור לאנשים? קודם תעזור לעצמך!

תמיד היית מאלו שקם להושיט עזרה, מהאומרים מילה טובה ומגישים הצלה בזמן צרה? כדי להיות מאמן ומוביל בתחום החזק שלך, הגיע הזמן שתחווה תהליך אימון יוצא דופן, עכשיו זו הזדמנות שלך להפוך את הכשרון למקצוע מכניס ומפרנס (לימודים, שיווקי)

תלמד להוביל לפסגה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אימון אישי היא דרך ממוקדת ואפקטיבית ביותר לקידום איכות החיים ומימוש העצמי, תהליך האימון עוסק בבירור מעמיק ופנימי למי שאנחנו, מהם שאיפותינו ואיך נגיע למטרות ע"י הצבת יעדים ראליים ואפשריים.

קורסי אימון רבים מקנים כלים מעשיים ללמידה, במרכז זילבר לומדים לא רק לרכוש כלים אלא גם לממש ולהגיע למודעות והגשמה עצמית, להבין את מוקדי השינוי תוך גילוי עוצמות לפיתוח הערכה ומסוגלות אישית.

מרכז זילבר מביא עימו חידוש ואימון מנצח - לרכישת מקצוע מכניס, תוך גילוי עוצמות לפיתוח הערכה תוך שילוב של מעורבות המח והחושים בתהליכי אימון, שימת דגש על אתיקה מקצועית באימון, שיווק ופיתוח קריירה כמאמנים של הדור הבא.

מעבר לריכוז האדיר של כלים מקצועיים רבים כל כך הלקוחים מעולם האימון, הייעוץ, הטיפול והNLP- שלא נמצאים בשום קורס אחר בצורה מרוכזת כזו, מה שמייחד לחלוטין את הקורס הזה, זה התהליך האישי שכל אחד עובר , שבו הוא לא רק לומד איך לעזור לאנשים להתפתח, אלא הוא לומד בעצמו להיות כזה!

משתתפי הקורס עוברים תהליך אישי מרגש ומדהים שבו הם מקלפים את המסכות המגבילות שלהם, מנקים תפיסות יסוד שגויות שחוסמות אותם מלהתקדם, וכך הם מרגישים בעצמם את מה שהם הולכים ללמד אנשים אחרים.

קורס מאמנים להתפתחות אישית | המחזור השני | תהליך מיוחד של הגשמה עצמית והתפתחות כלכלית | לפרטים והרשמה לחצו כאן

הרב אהרון זילבר. באדיבות המצלם

להוביל לפסגה בעצמנו

לאחר שנים של ניסיון והצלחה החליט הרב אהרון זילבר לצאת בצעד אמיץ ולפתוח קורס נפרד עבור אימון אישי וקאוצ'ינג - ללמד אנשים אחרים את השיטה שלו כדי שהם בעצמם יוכלו לעזור לאחרים.

מה מיוחד בתהליך הזה? כבר במהלך המחזור הראשון ישנם לומדים שהבינו את העקרונות והופכים בעצם למתחרים של זילבר בעצמו עם סדנאות משלהם. כלל ההרצאות מוקלטות ונשלחות לבוגרים, כמו גם המצגות, והמידע נשמר היטב וכל אחד מהבוגרים יכול להשתמש בו בזמנו וברצונו.

מספר המשתתפים בקורס המאמנים הייחודי במרכז זילבר נשמרים על עשרות בודדים כדי לשמור עד כמה שניתן על כיתה פרטית ואישית, וההרשמה עוברת בדרך-כלל מפה לאוזן מהבוגרים שהצליחו לממש את היעדים שלהם והכלים שקיבלו בקורסים ובסדנאות, ולכן מספר המקומות בכל קורס וקורס מוגבל מראש.

קורס ללימוד אימון אישי וייעוץ למנטורים - מדריכים עתידיים יתקיים במשך 22 מפגשים והמחזור השני ייפתח בימים הקרובים בתאריך 24.6.

קורס מאמנים להתפתחות אישית | המחזור השני | תהליך מיוחד של הגשמה עצמית והתפתחות כלכלית | לפרטים והרשמה לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר