הצביעות של גבאי

בשבת: נסע בתחבורה ציבורית; במוצ"ש: ניחם את הגר"ג

יו"ר המחנה הציוני התריס כאשר נסע בתחבורה ציבורית בשבת קודש, ולאחר צאת השבת הגיע לנחם את ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין: "אם זו התנהלותו אין פלא שמפלגתו מתרסקת" (פוליטי)

ישי כהן וישראל כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: מוטי קמחי, ynet)

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי, שמפלגתו צוללת בסקרים, בהתרסה חדשה: גבאי השתתף בנסיעת תחבורה ציבורית בשבת וקרא לאשר את הפעלת התחבורה בכל רחבי הארץ במהלך יום השבת.

אך למרות ההתרסה וחילול השבת בפומבי, עם צאת השבת הגיע גבאי כשהוא מלווה ביו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג לניחום אצל ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין היושב שבעה על פטירת בנו.

בואו של גבאי לבני ברק שעות ספורות לאחר חילול השבת וההתרסה עורר לא מעט גבות ותהיות.

גורמים חרדיים הגדירו את התנהלותו של גבאי כ"צביעות". לדבריהם, "גבאי מנסה לרקוד על כל החתונות. מחד לחלל שבת ולהתריס נגד הקדוש והיקר לעם היהודי ומאידך לבוא ולנחם את אחד מגדולי ישראל בניסיון לקושש תמיכה חרדית. אם זו התנהלותו אין פלא שמפלגתו מתרסקת בסקרים".

בשיחה עם "כיכר השבת" אומרים מקורביו של אבי גבאי כי "בניגוד לשמועות שהוצפו ברשתות, ראש הישיבה איחל לגבאי בסיום הביקור שיזכה לקדש שם שמיים".

לדבריהם, "הגר"ג אדלשטיין לא הזכיר מילה לגבי כל נושא פוליטי או ציבורי אלא בסך הכל איחל הצלחה לגבאי. כל השמועות האחרות בנושא אינן נכונות כלל".

בדברים שכתב בטוויטר התייחס לנסיעתו במהלך השבת: "הגענו ליעד: חוף הים של אשקלון, בתחבורה ציבורית, בשבת, כפי שראוי שיהיה בכל מקום בארץ, בחסות המדינה ולא דרך התארגנויות פרטיות של אזרחים".

גבאי הוסיף והתחייב: "לכל ילד שרוצה לנסוע עם חברים לים, לכל מי שידו אינה משגת לרכב פרטי - מגיעה תחבורה ציבורית איכותית גם בשבת. אחד הנושאים המרכזיים שנקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר