פרסום ראשון

השר זאב אלקין פועל לחיזוק כוחו באגף החילוני ירושלמי

זאב אלקין, המועמד לראשות העיר י-ם, פועל לחיזוק כוחו באגף החילוני בעיר. ל"כיכר השבת" נודע כי אלקין נמצא במגעים מתקדמים לצירוף יו"ר סיעת 'ירושלמים' פלר חסון (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
זאב אלקין (צילום: מארק ישראל סלם / פול)

פרסום ראשון: השר זאב אלקין, המתמודד לראשות העיר ירושלים, במגעים עם יו"ר סיעת 'ירושלמים' פלר חסון נחום לצרפה לרשימתו למועצת העיר. השניים נפגשו אך עדיין לא הגיעו לסיכומים סופיים.

סיעת "ירושלמים" מחזיקה בפוטנציאל של שני מנדטים. ל'כיכר השבת' נודע כי אחת הסיבות לרצונו של אלקין לצירופה של פלר חסון לרשימתו, בשל תקציב מימון מפלגות.

על פי החוק סיעה או רשימה שלפחות שליש מחברי המועצה שנבחרו ומכהנים מטעמה הן נשים תזכה לתוספת בשיעור של 15% מסכום מימון הבחירות הקבוע בחוק.

בסביבת השר אלקין אישרו ל'כיכר השבת' את דבר הפגישה אך סירבו להוסיף. פלר חסון הגיבה: "לא מגיבה לספקולציות".

במקביל בימים אלו מתקיימות שיחות אינטנסיביות בין סניף "הליכוד" בירושלים לשר זאב אלקין לבדוק אפשרות שיריץ במקביל למועצת העיר ירושלים עם חברי הסניף הירושלמי מטעם "הליכוד".

בשיחה עם אלישע פלג, מספר 1 בסניף הליכוד בירושלים הוא אומר ל'כיכר השבת': "במידה ואלקין לא יתמודד אתנו, ויריץ רשימה נפרשת למועצת העיר הרי שלא יהיה זכאי למימון מפלגות, אני מקווה שהוא יקבל את תמיכת הליכוד, ואני יהיה מספר 2 שלו".

פלג הוסיף והזהיר, כי במידה ואלקין לא יתמודד עם סניף הליכוד הירושלמי ויראיץ רשימה נפרדת הרי שעל פי חוקת הליכוד הוא מסתכן בשלילת חברותו בליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר