למהדרין: תנובה משיקה את YOLO ORIGINS

YOLO, מבית תנובה, ממשיך להתפתח ומשיק את YOLO ORIGINS, סדרה המבוססת על חומרי גלם אותנטיים וייחודיים המגיעים ממטעים שגדלים בארצות ברזיל, מדגסקר וחוף השנהב. המוצר כשר למהדרין בהכשר בד"צ ועדת מהדרין (אוכל, שיווקי)

יולו אוריגינס. (צילום: יחצ)

YOLO ORIGINS מתחבר למגמה המזוהה עם מותגי השוקולד הגדולים בעולם, של שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ממטעי גידול מוקפדים במדינות מיבשות אמריקה ואפריקה. הסדרה פותחה בליווי של מומחים לשוקולד בכדי ליצור את החיבור המושלם בין קרמו שוקולד לחומרי הגלם הייחודיים.

כל אחד משלושת חומרי הגלם שנבחרו נחשב לאיכותי ביותר בקטגוריה שלו: הערביקה הוא זן הקפה המובחר ביותר - פוליו קשים, תכולת הקפאין בהם נמוכה יחסית, וטעמם וניחוחם עשירים יותר; מדגסקר היא המדינה המובילה בעולם בייצור וייצוא וניל, וחוף השנהב היא המומחית המובילה בעולם בייצור פולי קקאו, המרכיב העיקרי בהכנת שוקולד.

סדרת YOLO ORIGINS תושק באריזות מרהיבות, המשלבות צבעים פסטליים ועיטורי זהב ומשלימות את חוויית הפינוק:

  • YOLO ORIGINS שוקולד חלב עם קפה מפולי ערביקה מברזיל,
  • YOLO ORIGINS שוקולד לבן עם וניל מדגסקר,
  • YOLO ORIGINS שוקולד מרירExtra dark מחוף השנהב.

כאמור, הסידרה מיוצרת בכשרות למהדרין בהשגחת בד"צ ועדת מהדרין.

לילך כהן שולומון, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב, תנובה: "בתהליך הפיתוח של YOLO ORIGINS יצאנו למסע חוצה יבשות, חקרנו ובחנו את חומרי הגלם האיכותיים ביותר במקומות בהם הם מיוצרים, כדי להביא לצרכן הישראלי את הדבר האמיתי - שילוב של מומחיות ומרכיבים איכותיים, המפיקים יחד חווית טעם, עוצמתית ואותנטית."

מותג YOLO מקפיד להפתיע, לחדש ולספק לצרכנים חוויה של טעם, כמענה אופטימלי לשוקולד, עם מגוון מוצרים, ביניהם: יולו שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד מריר, שכבות שוקולד, YOLO white ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר