המירוץ בירושלים

חיזוק: ראשי רשויות ביו"ש פרסמו תמיכה באלקין

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון פרסמו מכתב תמיכה בשר זאב אלקין המתמודד לראשות העיר ירושלים: "היה ממובילי חוק משאל העם ו'חוק ירושלים', שנועד למנוע כל ויתור עתידי בירושלים" (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה ליאון וזאב אלקין (צילום: Yonatan Sindel, Hadas Parush/Flash90)

חיזוק ימני לאלקין: ראשי רשויות ביו"ש קוראים לציבור תומכיהם להצביע לשר זאב אלקין במירוץ לראשות העיר ירושלים.

הבוקר (חמישי) התפרסמה קריאה החתומה על ידי ראשי מועצות ביו"ש, בו הם קוראים לציבור הימני להצביע לאלקין לראשות העיר. בקריאתם מציינים ראשי המועצות כי: "אנו ראשי מועצות ביהודה שומרון מברכים את חברנו שר ירושלים ומורשת והשר להגנת הסביבה זאב אלקין על החלטתו להתמודד לתפקיד ראש העיר ירושלים".

לדבריהם: "השר אלקין עמד במשך שנים רבות לימין ההתיישבות ביו"ש וחיזק בכל כוחו את ההתיישבות בבניה,בפיתוח,בחקיקה ובקידום הריבונות בכל תפקידיו השונים כיו"ר שדולת ארץ ישראל בכנסת,יור הקואליציה,סגן שר החוץ ובתפקידיו כעת כשר ירושלים ומורשת והשר להגנת הסביבה".

ראשי הרשויות מדגישים: "אלקין היה ממובילי חוק משאל העם ו'חוק ירושלים' שנועד למנוע כל ויתור עתידי בירושלים,
שני חוקים שבנו חומה בצורה נגד הניסיונות לחלק את ירושלים בירת הנצח של מדינת ישראל. ירושלים היא הלב של העם היהודי וראוי שתתכבד בראש עיר בעל שליחות ערכית וציונית עם ניסיון ועשייה ברוכה למען ירושלים,יהודה ושומרון ומדינת ישראל. אנו סמוכים ובטוחים כי זאב ישמור על שלמותה ואחדותה של ירושלים,יזכה לממש את חזון ירושלים רבתי ויוכל להוביל תנופת בנייה,פיתוח ושגשוג בכל חלקי העיר במזרח ובמערב".

על הקריאה חתומים בין השאר ראשי מועצות של ירושלים רבתי ובהם ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן,
ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי,ראש המועצה המקומית קרית 4 חברון מלאכי לוינגר, ראש הישוב היהודי בחברון אברהם בן יוסף ובנוסף ראשי מועצות נוספות ובהם : יו"ר מועצת ישע חננאל דורני, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחיאני, ראש המועצה המקומית בית אריה אבי נעים וראש המועצה המקומית בית אל שי אלון.

השר זאב אלקין הודה לראשי המועצות ואמר: "תמיכתכם חשובה לי מאוד. אני מאמין כי המחנה הלאומי בירושלים מבין את גודל השעה ויעניק לי תמיכה רחבה כדי שנמשיך יחד עם התושבים לפעול למען ירושלים בכל התחומים כפי שעשיתי עד היום בכל שנותיי במערכת הציבורית, הן כח"כ, הן כיו"ר הקואליציה, הן כיו"ר השדולה למען ירושלים והן כשר ירושלים והמורשת ב3 השנים האחרונות. יחד נשמור על ירושלים מאוחדת ונוביל תנופת בנייה בכל חלקי ירושלים הן במערב והן במזרח העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר