הקרב על בית שמש

ד"ר עליזה בלוך תודיע: מתמודדת לראשות העיר

ד"ר עליזה בלוך, לשעבר בכירה במפלגת "הבית היהודי", צפויה להודיע על התמודדותה לראשות העיר ביום ראשון הקרוב. ברחבי העיר כבר הופצו שלטים המעידים על כוונתה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עליזה בלוך. ארכיון (צילום: מתוך פייסבוק)

הקרב על העיר בית שמש: ד"ר עליזה בלוך, לשעבר בכירה במפלגת "הבית היהודי", צפויה להודיע על התמודדותה לראשות העיר ביום ראשון הקרוב.

אם לא די בכאב הראש של ראש העיר משה אבוטבול במשא ומתן הסבוך מול המפלגות החרדיות 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', הרי שכעת קיימת אלטרנטיבה לראשות העיר, במידה והמו"מ הקואליציוני מול המפלגות יעלה על שרטון.

בחוצות העיר נתלו שלטים עם כותרות מוכרות מעולם הבחירות, כמו "בית שמש חייבת חינוך", "בית שמש חייבת תשתיות" ו"בית שמש חייבת שינוי". בשילוט הודגשה המילה "חייבת", מה שמלמד על זהות העומדת מאחורי הקמפיין.

בעירייה הכחישו כל קשר של ראש העירייה לקמפיין. בהודעה שנשלחה ממטה עליזה בלוך נכתב: " ביום ראשון הקרוב תוכרז מועמדותה של ד"ר עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש. בלוך, תושבת בית שמש. נשואה ואם לארבעה. אשת חינוך וניהול בהכשרתה וזכתה בפרסים רבים בתחום החינוך והניהול".

עוד נכתב על בלוך: "בשנים האחרונות עמדה בראש רשת בתי הספר התיכוניים של "ברנקו וייס" וניהלה במסגרת החינוך הממלכתי בתי ספר במגזר הכללי והחרדי. כיום עומדת ד"ר בלוך בראש התוכנית להכשרת מנהלים של מכללת לווינסקי".

עליזה בלוך התמודדה בעבר למועצה ולראשות מטעם "הבית היהודי", במירוץ הקודם פרשה בשיאו ואף לא קיבלה את תמיכת "הבית היהודי" שהועברה למועמד אלי כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר