תיעוד מיוחד

45 דקות, במליאה: כך נועדו מקלב ואלקין

במשך 45 דקות, במליאת הכנסת, נועדו השר זאב אלקין - המתמודד לראשות העיר ירושלים וח"כ אורי מקלב, לדיון ממושך על הבחירות בבירה, המועמדים והסיכויים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מקלב ואלקין, במליאה (באדיבות המצלם)

במשך קרוב לשעה ארוכה עמדו אתמול (רביעי) המועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין וחבר-הכנסת אורי מקלב (דגל התורה) במרכז מליאת הכנסת וליבנו את הנושאים העומדים על הפרק.

גורמים שהיו במליאת הכנסת באותה שעה מספרים ל'כיכר השבת' כי השניים דיברו בלהט והמועמד ביקש את תמיכת דגל התורה במרוצו לראשות עיריית ירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי השניים עמדו במשך כארבעים וחמש דקות במליאה, כאשר במרכז הדיון עמדו שאלות סביב הסיכויים הקיימים ליתר המועמדים לראשות העיר ירושלים, ושאלת היתכנות הרצת מועמד חרדי מטעם דגל התורה.

עוד נודע כי במרכז השיחה עמד נושא הרשימות למועצת העיר, החילוניות והחרדיות, תוך ניתוח המצב הקיים בבירה והפילוג הקיים בסניף הליכוד בעיר סביב זהות המועמד לראשות העיר.

כזכור, ח"כ אורי מקלב נועד בחודשים האחרונים עם המועמדים לראשות העיר אשר מבקשים את תמיכת דגל' התורה', משה ליאון, נחמן שי, יצחק פינדרוס ויוסי דייטש.

מקלב, שעד כה כל המועמדים נפגשו עמו, צפוי לבדוק יחד עם יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני וכן עם פינדרוס והנציגים המקומיים את האפשרות להתמודדות על ראשות העיר, באופן מעמיק, כאשר לאחר בדיקת כל הנתונים הדבר יובא בפני גדולי הדור שיקבלו את ההכרעה.

יצויין כי בימים האחרונים התעוררה סערה בקרב הציבור הימני בירושלים לאחר שצוטט בשמו של השר אלקין כי הוא מעוניין בשני סגנים מהציבור הערבי בבירה. במאמרה של העיתונאית קרולינה לנדסמן ב'הארץ' צוטט השר כמתייחס לאפשרות לפיה יתגייסו ערביי מזרח ירושלים להצבעה המונית לראשות העירייה ולמועצה, ואומר כי "לא יהיה פה ראש עיר ערבי, אבל אם יהיה סגן או שניים ערבים, זה רק יעשה לעיר ולהם יותר טוב".

מאוחר יותר חזר בו אלקין מהדברים ולערוץ 7 אמר כי העיתונאית לקחה חצי מאמירה מאוד ארוכה שלא פורסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר