נתניהו הפתיע: בולגריה תפתח קונסוליית כבוד בירושלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע את שרי הממשלה כשהודיע כי במהלך שיחה עם ראש ממשלה בולגריה הודיע האחרון על הקמת קונסוליית כבוד בעיר הבירה - ירושלים (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וראש ממשלת בולגריה (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) ,בפתח ישיבת הממשלה השבועית, לפגישתו עם 'צוות השלום' של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט, ואמר: "שוחחנו על התהליך המדיני, על סוגיות האזור וגם הייתה התמקדות מיוחדת במצב בעזה".

לדבריו: "אני חייב להגיד שהייתה תמיכה מוחלטת בעמדותינו ובפעולותינו להבטיח את ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה בתחום יישובי עזה, דברים שנאמרו גם באופן פומבי על-ידי נציגי הממשל האמריקני. עלתה גם השאלה כיצד אפשר לפתור את הבעיה ההומניטרית בעזה מבלי לחזק את חמאס. הדברים האלו ברורים - קודם כל איך שומרים על הביטחון, ואיך מונעים התלקחות רחבה, אם הדבר בכלל אפשרי".

נתניהו סיפר לשרי הממשלה כי: "אתמול שוחחתי בצאת השבת עם ראש ממשלת בולגריה ידידי בויקו בוריסוב. הוא החליט, אחרי שהיה כאן בביקור כמה ימים קודם לכן, כצעד ראשון לפתוח קונסוליית כבוד כאן בירושלים. הוא טרח להסביר לי בשיחה הזאת שהקונסול הזה לא יטפל רק בענייני בולגריה בירושלים, אלא בענייני בולגריה בכל מדינת ישראל.

"אמרתי לו שזה צעד מבורך, שאני מקווה מאוד שיוביל לפתיחה במהרה של שגרירות בולגריה הרשמית והשלמה בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר