ללא רישיון

בפעם השנייה: ילד נהג במאה שערים ונמלט

שבוע לאחר שילד נהג ברכב ללא רישיון בכניסה למאה שערים עצרה המשטרה את הרכב. שני הנוסעים שהיו בו הצליחו להימלט מהמקום רגלי וכעת מתבצע מרדף אחריהם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב הערב לאחר שנתפס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני כשבוע דיווחנו ב"כיכר השבת" על רכב שנחשד כי ביצע תאונת דרכים בשעות הבוקר בכניסה לשכונת מאה שערים, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בילד שנהג ברכב ללא רישיון וסיכן את עוברי האורח. המקרה הסתיים בבריחתו של הנהג והיעלמותו. הערב (ראשון) עצר שוטר ברחוב שטראוס פינת חיי אדם, רכב שעורר את חשדו בשל מחסור בלוחית זיהוי. שני יושבי הרכב מיהרו להימלט ממנו רגלית וכעת נערך מצוד אחריהם.

הרכב התגלה לאחר בדיקה, כרכב בו נהג הילד בשבוע שעבר. הרכב הוחרם על ידי המשטרה.

כזכור, מדיווח שהגיע ל"כיכר השבת" עולה, כי צעיר חרדי מאזור 'החומה השלישית' הסמוכה, נסע עם רכבו וסיכן את עוברי האורח בצומת הרחובות שבטי ישראל ומאה שערים כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה.

ניידת משטרה הגיעה למקום, אך הנהג הצעיר ניצל רגע של חוסר תשומת לב, בעת שהשוטר ניסה לכוון תנועה של רכב אחר, נכנס לרכבו ונמלט.

כאמור, לאחר האירוע הנהג הנמלט הסיר את לוחית הרישוי והסתיר את רכבו במקום מחבוא עד שנתפס הערב ככל הנראה לאחר שהצעיר ככל הנראה חש כבר בנוח לנסוע בו שוב.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאחר התאונה כי "בניגוד לנטען, לא מדובר בתאונת דרכים. עד כה לא דווח על אף הולך רגל שנפגע מהרכב המדובר".

"עם קבלת הדיווח במוקד המשטרה, מיהרו שוטרים להגיע למקום במטרה להפסיק את העבירה. לאחר הגעת השוטרים התברר ע"י תושבי המקום כי נהג הרכב נמלט לאחר שנטש את הרכב במקום, ושפרטיו אינם ידועים. השוטרים יצרו קשר עם בעל הרכב ודאגו שיזמין גרר על מנת להשביתו לאלתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר