הקרב על בית שמש

בלוך: "מר אבוטבול לא ניהל את בית שמש"

המועמדת לראשות העיר בית שמש, עליזה בלוך, הציגה את מועמדותה ותקפה את ראש העיר המכהן משה אבוטבול, וטענה, "אני באתי לנהל את העיר, את כל העיר" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עליזה בלוך (צילום: שמשנט)

הקרב על העיר בית שמש: המועמדת לראשות העיר עליזה בלוך הציגה היום (א') את מועמדותה לראשות העיר. בפתח נאומה הבטיחה כי מערכת הבחירות לא תלווה במלחמת דת כפי שהיה בבחירות קודמות.

"במערכת הבחירות הזו לא תהיה שום מלחמת מגזרים. מערכת הבחירות הזו תהיה על נושא אחר לגמרי, והוא – העיר בית שמש. אני באתי לנהל את העיר, את כל העיר". פתחה בלוך.

בלוך הוסיפה: "מר אבוטבול לא ניהל את בית שמש, אני באה לנהל את כל העיר בצורה הכי טובה שאפשר".

עוד אמרה: "השאלה המרכזית של הבחירות הקרובות תהיה מי ינהל יותר טוב את העיר? ראש העיר הנוכחי, מר אבוטבול, או אני. לי התשובה ברורה - ומעכשיו ועד יום הבחירות אנסה לשכנע בכך גם את תושבי בית שמש".

"עשינו לאחרונה מחקר בקרב תושבי העיר, ואתם יודעים מה: מכל העיר שלנו ישנם רק 37% שמרוצים ממצב העיר! רק %37 מרוצים !! זהו חוסר אמון מוחלט של תושבי העיר בראש העיר. זהו אחוז כל כך נמוך, שראש עיר עם כבוד, המכהן כבר 10 שנים בתפקידו - לא היה בכלל מתמודד שוב על אמון הציבור". אמרה בלוך.

בסוף דבריה פנתה בלוך לכלל המגזרים בעיר: "חבריי וחברותיי, אינני מדברת כאן רק אל מגזר אחד. אני פונה כאן לכלל המגזרים שנחלו אכזבה קשה מראש העיר. כראש עיר לא אפלה שום תושב על פי אזור מגוריו או השקפתו הדתית. אני אהיה ראש עיר של כולם. אני פונה אל כולם, אל המגזר החילוני, הדתי, החרדי, עולים וותיקים, לנשים וגברים לצעירים ומבוגרים, אני פונה אל האנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר