הקלטות ניר חפץ

נתן אשל מגיב: "פצפצים? ניקוי מזגנים? לא היה ולא נברא"

התיאור שעולה מתמלולל הקלטות ניר חפץ, על ההתנהלות הכספית המקוממת בבית ראש הממשלה על ידי רעייתו שרה, מזכיר את מעשיו של מקורבם נתן אשל. כעת הוא מגיב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אשל ונתניהו. ארכיון (צילום: טל שחר, ynet)

בעקבות חשיפת תמלולי ההקלטות מהעבר של ניר חפץ, על ההתנהלות הכספית במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל - ראש הלשכה וראש הסגל של רוה"מ בתקופה הרלוונטית - מכחיש היום (שני) את הדברים, וטוען כי ניר חפץ שקרן.

כזכור, חפץ אמר בשיחה עם היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית פרגו ברנע, בהקלטות שתומללו ב'מהדורה המרכזית', כי עובדים בכירים ארזו ב'פצפצים' חפצים במעון הפרטי, ואשל אף ניקה בעצמו את המזגן בבית משפחת נתניהו בקיסריה. תגובתו לכך כעת: "איזה פצפצים איזה? בבית שלי אני לא מנקה מזגנים. לא היה ולא נברא".

גם באשר לטענה שעלתה בתמלול הקלטות חפץ כי אשל נסע ברכב של אשתו כדי להשכיר נכס ששייך לשרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, אומר אשל ל'החדשות': "לא היה ולא נברא. לא השכרתי דירות, אני יודע להשכיר דירות? זה המצאות של סיפורים בלי סוף, שקרים בשביל לשמש עד מדינה - אין לי מושג".

תמלול ההקלטות שהביכו את שרה נתניהו (מתוך 'החדשות')

"שניהם (ברנע פרגו וחפץ) החליטו לשקר חד משמעית. ההקלטות לא אותנטיות, הן בוצעו רק לאחרונה", בטוח נתן אשל.

לדבריו, "כבר סיפרו סיפורים שלא היו ולא נבראו. זה הקלטות מ-2018, כשהוא ישב עם שלומית ודיבר, אבל הכל לא היה ולא נברא. אני בטוח ששלומית לא אמרה את זה. ניר כנראה אמר, אבל היא לא אמרה. אני בטוח בלי לשאול אותה. פצפצים, דירה, לארוז - לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר