צפו בתיעוד

התרגשות בישראל: הנסיך הבריטי הגיע לביקור

ביקור היסטורי: הנסיך וויליאם נחת עם מטוס חיל האוויר המלכותי בישראל, והיה בכך לבן המלוכה הבריטי הראשון שעורך ביקור רשמי במדינת ישראל • צפו בתיעוד (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנסיך הבריטי נוחת, ומתקבל בכבוד (צילום: עידו ארז, ynet. תמונות: אבי דודי)

הנסיך הבריטי וויליאם - בנם של צ'ארלס ודיאנה, ונכדה של המלכה אליזבת - נחת אחר הצהריים (שני) עם מטוס חיל האוויר המלכותי בישראל.

בכך הופך וויליאם לבן המלוכה הבריטי הראשון שעורך ביקור רשמי בארץ הקודש, שאזרחיה אחוזים כעת התרגשות מנוכחותו של אחד מהאישים הפופולריים, המסוקרים והאהובים בעולם כולו.

שר התיירות יריב לוין קיבל את פניו של הנסיך עם נחיתתו בישראל, בירך אותו ואמר לו בהומור כי הגיע בזמן מצוין לארץ הקודש, וש"הביקור בוודאי יביא לנבחרת אנגליה הצלחה" במשחקי המונדיאל הנערכים כעת.

מוקדם יותר, במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להגעתו של הנסיך לישראל, ואמר: "אנחנו נקבל היום את הנסיך וויליאם לביקור היסטורי ראשון בישראל. סבתא-רבתא שלו הצילה יהודים וביקשה להיקבר פה בירושלים"

"אז אני מברך אותו בשם כולנו: ברוך הבא", סיכם ראש הממשלה בהתרגשות.

וויליאם, שהגיע לישראל בתום ביקורו בירדן, יגיע עם פמלייתו למלון המלך דוד בירושלים, ויבקר מחר ביד ושם, שם יניח זר באוהל "יזכור". בצהריים הוא ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה במעונם הרשמי, ובהמשך גם עם נשיא המדינה ראובן ריבלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר