מתחזקים

השלום הספרדי השפיע: ש"ס עם 6 מנדטים

השלום הספרדי מתורגם למנדטים: לאחר תקופה ארוכה בה תנועת ש"ס נלחמה סביב אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים, סקר חדש של מינה צמח ומנו גבע מעניק לה שישה מנדטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והראשונים לציון (צילום: כיכר השבת)

לאחר חודשים ארוכים בהם תנועת ש"ס נלחמה סביב אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים בלבד, נראה כי 'השלום הספרדי' מתורגם למנדטים, ותנועת ש"ס בראשות השר אריה דרעי זוכה בשישה מנדטים.

על פי סקר מינה צמח ומנו גבע עבור חברת החדשות עולה, כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שסיעת הליכוד בראשות בנימין נתניהו נחלשת לעומת הסקר הקודם וזוכה ב - 32 מנדטים.

'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי מתחזקת, למרות כל הסערות סביבה, וזוכה ל - 15 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט בשפל תקדימי בסקרים עם 7 מנדטים בלבד.'כולנו' בראשות משה כחלון עם 7 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם שישה מנדטים, מרצ בראשות תמר זנדברג עם 5 מנדטים והמפלגה החדשה של אורלי לוי אבוקסיס עם חמשה מנדטים.

בסקר נבדקה האפשרות בה יתמודד הרמטכ"ל לשעבר רא"ל במיל בני גנץ. במצב כזה, הרי שמפלגתו תזכה ב 13 מנדטים. הליכוד עם 28 מנדטים, יאיר לפיד עם 15 ואבי גבאי עם 10 מנדטים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר