בלעדי

בחשאיות וברכב חלופי: אריה דרעי נפגש עם הגר"מ צדקה

ברכב חלופי וכשהוא מסתיר את פניו במגבעת, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע אמש בחשאיות לביתו של הגר"מ צדקה, מגדולי ראשי הישיבות הספרדיות, שיצא במתקפה חריפה נגד מתווה הגיוס (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רכבו החלופי של דרעי נמלט מבית החכם, אמש (צילום: כיכר השבת)

הפילוג בהנהגה הספרדית: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע בחשאיות למעונו של ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון חכם משה צדקה בכדי לדון במתווה חוק הגיוס החדש, כך נודע ל"כיכר השבת".

לאחר שבוע שבו ראשי הישיבות הספרדיות, בראשות הגר"מ צדקה, יצאו למתקפה חריפה נגד חוק הגיוס החדש והאפשרות שהסיעות החרדיות יתמכו בו, כולל איום להורות לתלמידיהם שלא להתייצב בלשכות הגיוס, השר דרעי הגיע אמש בחשאיות לפגישה במעונו של הגר"מ צדקה.

נאום הגר"מ צדקה נגד חוק הגיוס: "זו גזירה"

ל"כיכר השבת" נודע כי אמש (שני) סמוך לחצות לילה, הגיע השר דרעי לביתו של חכם משה ברחוב שמואל הנביא בירושלים, ובכדי להסתיר את הגעתו למקום - השתמש דרעי ברכב של אחד ממקורביו, בכדי למנוע אפשרות לזיהוי.

תסריט האימים: ש"ס - ועולם התורה הספרדי // ישי כהן

עד ראייה שנכח ברחוב שמואל הנביא בזמן יציאת השר דרעי מבית החכם, והצליח לתעד את הרכב נמלט מהרחוב, סיפר ל"כיכר השבת": "סמוך לחצות לילה, בזמן שאני עושה את דרכי לביתי, אני מבחין באחד ממקורביו של השר דרעי רץ מחדר המדרגות לרכב שעמד בסמוך, לפתע - אחריו יצא דרעי כשהוא מנסה להסתיר את פניו במגבעת, כדי שלא יראו שזה הוא, בתוך שניות הם נעלמו מהרחוב".

מכתב ראשי הישיבות הספרדיות נגד חוק הגיוס

לא ברור מה הסיבה לחשאיות של הפגישה, יתכן שזה בכדי למנוע ביקורת בתוך מועצת חכמי התורה של ש"ס, שכפי שפורסם ב"כיכר השבת" - לפחות שניים מהם זועמים על העובדה שאיש לא הגיע להתייעץ ולעדכן בנושא הרגיש. אפשרות אחרת, ניסיון להסתיר את הפגישה גם ממקורבי הגר"מ צדקה - שלא כולם עודכנו וידעו על עצם קיום הפגישה.

בלשכת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי סרבו להתייחס לפגישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר