ברגע האחרון: השלום הספרדי הושג בבאר שבע

פגישה שהתקיימה בלשכת רב העיר באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי, הביאה לסיום המשבר הפנים ספרדי בעיר. המועמד שרץ ברשימה עצמאית הודיע: "לא ארוץ שוב" (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אוחיון וכרדי, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

ברגע האחרון - הפילוג נמנע: מפלגת ש"ס בעיר באר שבע מחזיקה בשלושה מנדטים, ועשויה אף לעבור את מחסום הארבעה מנדטים, אלא שאיומים על המשך הפילוג והרצת רשימה ספרדית נפרדת, איימו על שלומה של התנועה. אלא של"כיכר השבת" נודע, כי פגישה שנערכה השבוע בלשכתו של רב העיר עשויה להביא את השלום המיוחל.

הפעיל הספרדי יעקב אוחיון, שהתמודד בעבר ברשימה עצמאית ואף נכנס למועצת העיר, איים לעשות זאת גם הפעם. אלא שבתחילת השבוע נפגש אוחיון עם רב העיר הגאון רבי יהודה דרעי, לאחריה החליט להתקפל ולתמוך בש"ס.

אוחיון, שכיהן בעבר בתור חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה ואף התמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר מול דנילוביץ, מביא בעיקר תמיכה ממשפחות מהשכבות החלשות בעיר.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר אוחיון: "כל חיי הלכתי אך ורק על פי דעת תורה ועל פי דעת מורי ורבי הרב הגאון יהודה דרעי".

לדבריו: "אני קורא לכל תומכי ולכל חברי במפלגה "באר שבע שלנו", לכל אלה שעזרתי להם בעבר ולכל אלה שרוצים לתת לי את הכוח להמשיך בעשייה הברוכה, הצביעו רוביק דנילוביץ' לראשות העיר, ואת הפתק הנכון בזמן הנכון - ש"ס, בראשותו של ידידי ואהוב ליבי עופר כרדי".

אוחיון הבהיר, כי "הרב דרעי לא מתערב פוליטית בעיר רק המליץ לאחדות בעיר". מאוחר יותר נפגש אוחיון עם יו"ר ש"ס בבאר שבע עופר כרדי, השניים סיכמו על שיתוף פעולה. יצוין, כי בשלב זה לא ברור אם אוחיון יקבל מקום במועצת העיר, אך כך או כך, יפעל לטובת רשימת ש"ס בבאר שבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר